• Majblomma12

Dansar med vargar!

Jag har ännu inte drömt något om graviditeten. Konstigt...

• Majblomma12

Min gulle gubbe tittade plötsligt upp från datorn och sa "det känns ju som det är evigheter till juni, ju". Han är så söt, han är VERKLIGEN lycklig över det här. Om ni kände honom skulle ni förstå hur stort det är, att han pratar så mycket om detta, han är normalt väldigt kontrollerad och cool. Men inte nu. Han bara går och ler och myser och är lycklig. Älsklingen...

• Majblomma12

Nej, nu ger jag upp för i kväll. Ingen Java heller... God natt, alla, dröm sött utan obehagliga inslag nu. Dröm om blommor, bebisdoft och sommar. KRAM

• Majblomma12

Huga!
    Är lite orolig för hur min rygg (rent allmänt) ska klara graviditeten. Har ju ganska lång och klen rygg sedan tidigare, farsan är likadan, han har haft flera ryggskott. Lagom kul att få det.

Hoppas det blir bättre (kan det bli bättre?) och att du ändå kan komma på Skansen. Annars får du låna rullstol så får gubben din köra runt dig!

• Majblomma12

Jag kräks. Börjar vänja mig vid att ränna på muggen titt som tätt.

Angående ryggen är det inte mycket att göra åt. Det blir som det blir, helt enkelt. Man kan ju inte göra om sig. Även fast jag tränat mycket styrketräning tidigare så har jag alltid haft ont i ryggen, till och från. Det är ett släktdrag, så är det bara...

• Majblomma12

Ja, det som går lättast är ju vitt bröd, blåbärssoppa (av någon anledning) och fil. Rent allmänt funkar inte varm mat just nu. Cementiner och lakrits funkar bra också...

• Majblomma12
    "tyst hulkande" *asgarvar*
    Ja, jag måste vänta till början av v. 14. Uj, uj... den 5 december ska jag vara där. Många blivande mammor i min stad nu.
  • Majblomma12

Jag hoppas jag får en hyfsat tuff BM. Det passar mig bättre än nån mjäkig mjukis. Du vet, typen som lägger huvudet på sned, spärrar upp ögonen och frågar "och hur MÅR du nu då?" Brrrr....

• Majblomma12

Jag tycker jag har haft en tendens till svamp sedan gravtestet. Eller i alla fall betydligt känsligare slemhinnor. "Klia, klia, klia, klia..."

Längtar verkligen tills inskrivningen, det kommer kännas mer riktigt då, på något vis. Och så får man känna sig "vanlig" efter att ha känt sig som ett freak i flera år.

Svar på tråden Dansar med vargar!