Dansar med vargar!
Funderar på om jag ska våga ställa mig på vågen idag. Man kan ju hoppas att man hållit tillbaka några kilo pga av det rikliga vomerandet.
Funderar på om jag ska våga ställa mig på vågen idag. Man kan ju hoppas att man hållit tillbaka några kilo pga av det rikliga vomerandet.
Äh, det blir som det blir. Finns ju inget man kan göra ändå.
Java, "städerskan"?
Skulle helt seriöst aldrig kunna tänka mig att släppa in en främmande människa i mitt hem för att städa i vår skit. Det funkar bara inte. Jag får fortsätta gnälla över hur trist det är att städa i stället.
Man kanske vänjer sig. Fast nä... jag fick spel igår och sprang runt och städade som en dåre då jag fick veta att svärmor skulle "titta förbi". Skulle säkert städa innan städerskan kom, för att slippa skämmas över "stöket".
Nåja. Med min lön är det hur som helst inte att tänka på.
Vad är det du och Hugo ska göra i dag då?
Nej, åsnan är ledig!
Jag ska på seminarium idag, sen har jag en mysig fredagkväll med J att se fram mot.
Ja, det kan man undra? Hon kanske gick och städade?
Nej, inget bokköp. Önskat mig den i julklapp. Har man väntat så länge kan man vänta några evckor till.
Läste en tråd igår och tjejer som blev sura på sina killar för att de inte fick något på mors dag det år de var gravida. Så urfånigt!