Dansar med vargar!
För att inte prata om ÄP, vaddå sprutskräck???
För att inte prata om ÄP, vaddå sprutskräck???
En skitfånig fundering: Läste först nu på listan om vad man som gravid inte bör äta och upptäckte till min förskräckelse att lever står på den. Jag som ätit levergryta efter att jag blivit gravid. Trodde ju det skulle vara nyttigt. Men EN gång? Tydligen är det mängden A-vitamin som kan ge skador på fostret. Vilka skador?
Ja, det är grejor det!
"Surrealistiskt".
Pussa Hugo på lilla punk-huvudet från tant Ior.
Jag ska lägga mig och vila lite. Mår pyton nu igen...
Jag äter också mycket leverpastej, det är det som funkar bäst på mina restlesslegs, som jag tror beror på järnbrist efter mina menstruationer. Kanske det försvinner nu, då jag förhoppningsvis inte kommer blöda på läääänge.
Fia, det är bättre, men absolut inte bra.
Gräs... hm, skulle man ju kunna tro, men just den här åsnan har en fablesse för lakrits och clementiner...
(Åt en påse lakrits på 160 g igår, läste sen att man inte bör äta mer än 50. Hmmm....)
Jo, men det är inte så mycket bevänt med det, här, Pandy! Förnuftet, alltså.
Jag har alltid varit lite av en kärringen mot strömmen som inte brytt mig om regler och varningar. Men just nu handlar det ju inte bara om mig.
Jag är lyckligt lottad. Jag tycker inte om strömming och inte heller gravad fisk. Jag gillar inte mögelostar något vidare och kan lätt avstå från diverse torkade skinkor o dyl. Så egentligen är det bara lakrits och lever osm jag är lite junkie på.
Är du ledig om dagarna, Fia? Hur har det gått med jobb och ansökningar? Själv tyckte jag det var enormt svårt att koncentrera sig på det samtidigt som fokus låg på IVF-behandlingen. Nu börjar jag i alla fall plugga på fredag, ska bli så kul. Äntligen ska jag bli klar, ta ut examen och försöka starta mitt egna företag.