• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Star Wars i TV Soffan!!!'

See ya!!!

• Majblomma12

Inte ALLS avundsjuk, Zeke. Ha det kul!

• Hstintan

Nu börjar nip/tuc

puss.

• Majblomma12

Hej och hej då, Stintan!

• Lehen

Jepp, för oss som inte dricker alkohol av olika anledningar så blir det 140 spänn
    för ett glas juice....Zeke, Javisst får du då drickan/drinken i ett isglas....

• Java

I stockholm är isbaren GRATIS!!! drinkarna kostar normalt drinkpris, och serveras naturligtvis i isglas! Vad annars? man för låna skor och cap också, så man inte fryser. Var senast där en varm sommardag. Linne, shorts och sandaler. Men med capen och skor var det underbart!!

Welcome to Sthlm!!

• Betty2

Ja, det är drinkar i isglas även i Göteborg (har jag läst, jag var ju aldrig inne i isbaren ). Och det är normalt sett en "vodkadrink" man får (+ "inträde", den där långa capen, skor osv) för pengarna. Men om man inte dricker alkohol så blir det som Lehen skrev svindyr juice.

Vad bra att det är gratis inträde i Sthlm! Det trodde jag inte med tanke på att inträdet i Jukkasjärvi är ungefär samma som i Gbg. I alla fall var det det när jag var där för ett par år sedan. Det var alltså på sommaren när själva ishotellet inte finns, men i stället en isbar och massa fina isskulpturer inne i samma byggnad.

Jag är oxå lite avis på er som fick träffa familjen SS och Stintan (som jag aldrig har träffat). Hoppas det blir fler tillfällen... Vill ju gärna träffa alla IRL och även er som jag redan har träffat!

Åh är grisen tillbaka vad kul! Vad kul att se dig igen e.r.k.s!

• Betty2

... så om/när ni (alla alltså) kommer till Sveriges framsida får ni gärna säga till! Så kan jag säga till om jag befinner mig i närheten av någon av er andra.

• Java

Det är pga marknadsföring av Jokkasjärvi som isbaren är gratis i Sthlm. Eller var. Men nu var det säkert 2-3 år sedan jag var där, kan iofs ha ändrat sig. Kö var det iaf!! Lång kö!!!

Vi får väl köra en mega träff igen. Så kanske alla kan träffa alla. SS och stintan är värda att längta efter. Underbara tjejer

Svar på tråden Dansar med vargar!