• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Pinja

Jo, det var ju ingen överraskning precis... jag känner min bror... Han har så många fina sidor bara han gav dem utrymme... Det låter kanske hemskt att säga så om sin egen bror, men när jag läst om personer med psykopatiska sidor och narcisistisk personlighetsstörning finns det tyvärr skrämmande mycket som stämmer in.

• Majblomma12

Och dessa män är ju tyvärr ofta både karismatiska och charmiga...

Nu ska jag gå och natta. Är fruktansvärt trött. Hittar knappt rätt på tangentbordet. Skriver extremt långsamt just nu.

KRAM

• Zeke sur

Det var jätte bra i Götet kallt men gott sällskap och underbar mat!!! Tack Fia!!

Några bilder ligger i galleriet. MÅNGA lampor blir det

Något för 08órna att ta efter!!

Dax att sova!!
    NAtti natti!!!

• Pinja

Iors; han har minsann fått sig en del sanningar idag. Fast i nåt skede skicka jag ett sms åt honom att jag tycker om honom vad han än gör för det behöver ju också sägas. Tjejen var fullt medveten att han har barn och ger man sig in på den vägen får man ta smällarna. Skickade sms åt henne också och skrev att det är naivt att tro att en sån grej får ett lyckligt slut och om hon tror att han inte skulle göra samma åt henne så är hon inte bara naiv utan dum.

Skrev också att jag försökte säga dethär åt min brors sambo för några år sedan och att hon ju kan gå och fråga henne idag om hon tycker att hon borde ha lyssnat...

Måste bara få avreagera mig på nån och då passar ju hon utmärkt. Vill dessutom försöka krossa alla illusioner hon försöker måla upp om happy ending...

• Betty2

Låter jobbigt Pinja. Så många som blir lidande, inte minst barnen... Hoppas det inte kommer upprepas igen.

• Zeke sur

Once a twotimer always a twotimer!?!?!

Eller kan man förändras om mr/mrs right dyker upp?
    Man vill ju gärna tro att alla kan förbättra sig!!

• Majblomma12

Jag själv lever stenhårt efter ditt exempel i din GB, Zeke. En gång är ingen gång...

(Skojar bara lite. )

• Zeke sur

Klart det är så!!!

Samvetets ekvation enligt Björn Rosenström

• Fröken positiv

Nu har jag inte varit här på evigheter igen!
    Måste verkligen skärpa mig.

Först ett stort tack till Fia för en supermysig träff i Götet. Restaurangen var hur mysig som helst och besöket på Liseberg perfekt...Ja nästan perfekt. Jag är fruktanvärt avundssjuk på den ENORMA kexchokladvinsten och tycker att det var extremt själviskt att vinna den mitt under näsan på den gravida, och mycket godissugna, kvinnan!

Zeke är nog däremot glad att jag inte moffade i mig ett par kilo kexchoklad

Sedan en stor krya-på-dig-kram till Lajsa som ligger och snorar i soffan. Hoppas att du snart är pigg och kry igen!

Sedan är jag lite sotis på alla krakar som fick träffas på Skansen. Hade gärna träffat Amadea och SS + alla gamla kändisar. Men man kan inte vara med på allt!
    Det kommer säkert fler gånger och då kommer vi ju att vara 3!

Kan inte fatta att jag ska bli mamma om bara 2 månader...
    Har nu faktiskt börjat att shoppa så smått.
    Hittills har min inneboende fått 4 små boddies, en babyfilt, ett påslakanset, två underlakan, en stor regnbågsorm (IKEA), 10 hakklappar och en otroligt snygg vagn med lampa.
    Känner att jag så smått börjar att komma i "boar-tagen"

Ska nu terrorisera era gb en stund

Kramar till alla!!

• efterregnkommersolsken

Jag har bytt namn...

Svar på tråden Dansar med vargar!