• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Tack för en underbar dag. Har just kommit hem. Så trött att jag känner mig full! KRAM

• Betty2

Jodå, på Liseberg var det oxå väldigt mysigt och kallt! Så kallt att vi valde att inte gå in i isbaren, vi bara tittade in utifrån.
    Men innan Liseberg var vi på en varm, mysig restaurang med väldigt god mat! *mums* Den skall jag definitivt gå till fler gånger!

Jag hade förresten tur på Liseberg, så nu har jag en överlycklig man efter att jag kom hem med stjärnvinsten på Kexchoklad-hjulet! (Hans favorit...)

• Betty2

Så jag passar på att tacka mina date-kompisar här oxå förresten (har ju redan gjort det i GB ). Tack för en trevlig och mysig kväll!

• Majblomma12

Vilka var ni, Fia?
    Vi på Skansen blev LL + make, SS + make, jag, Java, Stintan och Amadea.

• Pinja

Rusar in här då jag såg i min gb att flera var online!!!

Jaaa, det var ju idag det var krakträffarna -ååh om jag kunde varit med... Var faktiskt inte ens med i tankarna, men skulle gärna ha varit. Anywhere but here... Har haft en pissig dag och är slut i knoppen. Min brors sambo (med vilken han har två barn - ytterligare två finns från ett tidigare äktenskap...) ringde och grät. Hade kollat min brors tfn och kommit på honom med att vänstra...

Jag är inte vidare förvånad, bara så himla ledsen över att han ska sabba allt för sig. Igen en gång.

• Betty2

Vi var bara 3 personer till slut, eftersom det tyvärr blev avhopp pga sjukdom även här på västsidan. Alltså jag, FP och Zeke.

• Betty2

Hej Pinja, vad kul att se dig i tråden!
    Men vad tråkigt med brorsan...

• Pinja

Hon ringde på förmiddagen skulle det ju också stå... Så hela dagen har varit ett enda ringande och sms:ande.

Blev så jävla förbannad att jag ringde upp tjejen och skällde ut henne. Hoppas hon la morgonkaffet i vrångstrupen!

• Majblomma12

Fia, har du dejtat vargen!

Pinja, fan så tråkigt. Var det tyvärr inte lite av vad du misstänkte?

• Majblomma12

Pinja, i o f s är det ju bror din du borde skälla på?

Svar på tråden Dansar med vargar!