• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

Hej vänner!

Jag röstar också för Grisen. Kul att se dig igen

Vill bara säga ett kort hej för jag ska slänga mig i soffan. Måste tillbakka till jobbet på kvällskonferens 18-20.30. Hur kul är det på en skala?

Behöver nog snart ta en time out *torkar svetten ur pannan*

Hur är det ute i landet då?

• Java

du måste ta det lugnt FP. Java hytter med sitt finger!!!

I landet där jag bor så är det sömnbrist!! Hugo sover inte om nätterna igen. Sover 2, vaken 2, sover 2, vaken 2....hur jobbigt som helst! Så jag är bara svintrött, och har satt hela sömnen ur spel. Vet inte vad jag skall göra?? Så i natt har vi varit uppe flera omgångar. Lekt lite sisådär kl 3 på natten ....inte så roligt!

Annars är det prima!

• Java

...ja, den missar ju jag som redan varit hos dig idag ....

• Fröken positiv

Java: Vad mysigt med småbarn Ta in på hotell och låt maken sköta rulleansen över helgen

Ior: Hur ska jag göra för att få den fina platsen!?!

• Majblomma12

Sorry, darling.

Har haft en bra dag med fint samtal på MVC med en vänlig och glad BM. Sen kom Pircken och underbare Albin och vi åt lunch för att sedan shoppa lite på Babyland och Barnens hus. Fiiin vagn har Ior sett.

www.emmaljunga.se/product.asp&artnr=21617

• Majblomma12

Ha lite is i bellyn, FP!

• Java

den vagnen är ju nästan identisk med min första!! En jättebra vagn. Men det var just denna "klumpiga" modell som jag tröttnade på efter ett tag.

• Fröken positiv

Racer-FP! Stressad kvinna med något förhöjt blodtryck går inte att stoppa!
    Vilken mysig dag du verkar ha haft Ior. Jättefin vagn. Är det den oranga du funderar på?
    Vad har du shoppat? Tusen frågor!

• Fröken positiv

Nu kommer vargen med mat!
    Får se om jag hinner titta in en stund till senare.

raringar!!

Svar på tråden Dansar med vargar!