• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

ior: tänk bara på att liggdelen endast är 73 cm på den modellen. Det är väldigt kort! Vår emmaljunga var 80, och den växte hugo ur snabbt (nu var han iofs stor). Men 73 är kort. Tror tom att UJ har sin liggdel på 75 cm.

• Majblomma12

Ja, men det var ju så fin färg. Mild-gul (orange??? FP, är du färgblind???).

• Majblomma12

Jo, det är ju sant, jag vet. Men den är ju BETYDLIGT mycket billigare än din.

• Java

ior: är den så mkt billigare?? det trodde jag inte. Emmaljunga är ju också märkesvagn och de brukar kunna ta saftigt betalt!!

Men jag håller med om att den är jättefin! den gula!

• Majblomma12

Äh, jag vet inte, det är en djungel... jag TROR den blir billigare i alla fall.

• Majblomma12

Hur löjlig är man om man väljer vagn efter att man blir kär i färgen??? Haha, vilken supertönt jag är!

• Java

Det ÄR en djungel!!! helt klart. Men jag är tveksam till om den är billigare!? Marginellt i så fall, eller? priserna som anges brukar vara utan luftljul och utan olika sitsar/liggdelar. Så summan brukar ränna iväg. Min emmaljunga kostade ca 7.500 kr! och det är tom lite dyrare än min UJ vagn inkl liggdel.

Sedan är det dyraste att köpa fel! jag menar att byta vagn som jag gjorde! Bättre att lägga på en 500-1000 kr och bli helt nöjd, än att byta.

Men vännen tänk bara på att liggdelen är kort på den modellen. Vill inte att du skall behöva köpa fel, och sedan ångra dig!!

• Majblomma12

Jag vill ha din vagn i gul, ju! Men det FINNS ju inte. Dumma skit!

• Java

den finns visst i gul!! Men inte softgul, utan starkgul! det finns tom 2 varianter av gul. En gul-gul och en lite mer gul-oragne (sedan finns det ju den som bara är orange)

Kollade du kanske 2005 färgerna? i 2006 kollektionen finns 2 gula och en orange!

Färgerna på nätet är ibland lite missvisande. tex så hade jag svårt att skilja på grå och ljusblå på vissa bilder. Men i verkligheten var det stor skillnad! (för 2006 har de tagit bort den grå)

www.bonti.se/images/onetree/othmonstervagnar.jpg

Svar på tråden Dansar med vargar!