• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Ja! egentligen har jag det!
    Men det brukar bli en vända på fm och en på em fast som gäst då!!
    Det tar mycket kortare tid om jag int eär inloggad av någon konstig anledning

• Majblomma12

FP, tror inte det blir UL förrän i v.18 för oss. v.16 är ju julveckan, dessutom lite tidigt, v.17 är mellandagsveckan så jags täller in mig på första v. på året.

Zeke, så du gästar våra GB på dagarna?

Java, när du en kommunist vid din barm???

• Fröken positiv

Java: Vilken snäll kille Hugo är. Bara han inte försöker att köpa sig kompisar...

• Fröken positiv

Ior: Det finns sämre sätt att börja ett år!! Vi blir ju erbjudna ett extra UL i v. 35 i vår kommun och det blir ju också i mellandagarna (tror jag). Bestämmer oss på måndag i fall vi ska göra det eller inte. Känns ju lite nära inpå...

• Java

oh no, ingen kommunist, i detta hem är vi blå. Men han är en snäll kille

zeke: försöker du köpa åsnan? ....eller är du en snäll kille?

• Zeke sur

Ja men jag skriver oftast något på kvällen!!!!
    Vet hur kul det är med gäster men jag har omprioriterat lite!!
    Nu jagar jag bara fulingar som besöker men inte skriver något!!

• Java

såg nu att det var FP som svarat och inte zeke....virr-pava. så min kommentar ovan är till dig istället....ha, ha vad snurrig jag är (....och det utan sprit )

• Majblomma12

Java, Zeke behöver inte köpa mig, jag blev såld i Göteborg och sedan dess är jag hans söstra med hull och hår (mycket av båda, numera. )

• Zeke sur

Klart jag är snäll!!
    Fast å andra sidan om J tänker sälja så kan jag nog tänka mig att bjuda till lite

• Hstintan

Tack för bilden java! Vilken konstig locktång.
    Sån vill jag också ha. Men satan vad dyr.
    Vet ej om jag får någon löneförhöjning heller. Vi håller på att förhandla nu och chefen är väl inte riktigt min bäste vän för tillfället. Men jag ska hålla mig kylig denna gång. Det kanske går bättre då.

Svar på tråden Dansar med vargar!