• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12
    Du minns vad jag sa då du kom farande runt hörnet av Duka - "den här stan är inte stor nog för dig". Du är en amazon, honey!
  • Java

ior: du är väl för söt

"kom farande" passar bra in på mig!.... undrar just varför du inte skrev "när du försiktigt smekte runt hörnet av Duka"....

• Majblomma12

För att du kom med vagnen i hösta fart, och slog ut med armarna och ropade "gummaaaaaaan" så det ekade över hela torget! Skrattar fortfarande åt alla vådliga färder och våldsamma tvärstopp Hugo fått utstå i sin vagn! Han är en cool kille, han!

• Java
    , ja, han får utstå mkt han!...undrar just om Hugo blir likadan som sin mor, eller om hans fars gener slår igenom!?

snart vaknar nog min lilla plutt!
  • Java

sprang Amadea och smyg fikade??? utan att säga till!!

...eller så står hon på toa med tvål och vatten för att lirka av sig ringarna

• Java

ior: svårt att säga. Iofs lugn pojke, som sin far. Får se om det håller i sig!

• Majblomma12

Smygfikade! Det fikas en del på hennes jobb. På tal om, nus ka jag sätta på kaffe. Strax tillbaka.

• Java

ior: ja, det är en väldans fikande på hennes jobb. Tror du hon jobbar på Löfbergs eller Gevalia?

Svar på tråden Dansar med vargar!