• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Java, med min skitlön tycker jag jag kan unna mig att logga in på FL från jobbet nån gång i veckan. Skulle de uppvärdera mitt arbet lite så hamnar saken i ett annat läge.

När jag jobbar "vanligt" skulle jag aldrig hinna det, men när jag sekreterar och har lugnt händer det då och då. F.ö. så har vi inte personliga datorer så jag tror inte de kan se vem som gjort vad på nätet på vår arbnetsplats.

• Amadea

Äsch så länge jag gör mitt jobb så är jag inte alls orolig!

Man håller på att bygga om på mitt jobb så just nu känns det som jag har en mil till toa & jag har börjat besöka den mera frekvent på sista tiden. Sedan inte att förglömma att jag har sänkt min fart till hälften senaste veckorna

• pricken74

Ior; vart beställde du den bebisen?

Jag ska ta javas ord på allvar och jobba
    Är ju trots allt inte här så mycket ..men mycket att göra har jag iallafall..

see u!!

• Java

ior: ingen aning hur man gör med delade datorer, om ni inte har olika login såklart. Då är det samma sak. Vill man kolla, så är det nog inga problem ändå. Ofta vet man ju vilka som delat på vilken dator och när. Så via tiden är det säkert plättlätt.

Men som sagt, detta var bara min åsikt. Och jag ville bara gör er observanta på hur lätt det kan kollas vad ni pysslar med.

Det är ju hur många som helst som är mammalediga med dig åsnan! Amadea, LL, FP, Saknar, Sammet....så nog har du FL kompisar på dagarna.

• Fiaflopp

Å så kommer lilla jag och byter samtalsämne lite då...gjort julköttbullarna nyss och hade i matlagningssenap och malen kryddpeppar och djäklar vad goda dom blev!!

• Amadea

Urk.....nu har jag varit på stan.
    Fy vad folk
    Blev helt slut av 40 min på stan.
    Köpte ett gäng nya trosor till mig själv, 2 par nya gravidstrumpbyxor (så jag kan vaar fin i jul), 90 pack med tabletter mot halsbränna & ny linsvätska. Skoj shopping va

Smet in på HM & köpte lite bebiskläder i benvitt i st. 56

FF sms:a hit några köttbullar

• Fiaflopp

Amadea: hehe visst för goda var dom...*s*

• Amadea

Ja & sedan ska jag sitta & snaska på den framför tv:n
    med ett stort glas julmust

Slurp....

Svar på tråden Dansar med vargar!