• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Men förresten tjejer vi är ju kvinnor & då kan man både jobba, fika & hänga på FL samtidigt. Stackars vargen är man & klarar bara en sak i taget

• Majblomma12

Glädjs gör jag, Fia, men inte åt graviditeten utan åt det väntade barnet. Jag är van att vara stark, tålig och tuff, då är det inte så lätt att plötsligt bli en klen sjukling.

• Majblomma12
    Kom på en sak, nästan alla har ju börjat jobba när jag får. Vem ska jag hänga här med då? Pricken, när börjar du jobba heltid? (För då ser man dig mer, när du ahr BREDBAND! )
  • Amadea

Jag har sagt åt min kära make att vi måste skaffa ADSL till jag går hem på mammaledighet!! Så jag aksnke kan titta in

• Majblomma12

Tjoho! TJATA! Säg att det är en galen åsna på FL som vill ha sällskap och fixar han inte nät kanske hon kommer och våldsgästar var och varannan dag i stället.

• pricken74

ior; jag börjar jobba i okt nästa år. Har sökt dagisplats åt pluttis till okt vet inte om jag får det ännu, då är det först inskoling sen har jag tänkt jobba 4 dagar i veckan tis-fre jag är hemma med albin måndagar och p är hemma fredagar.
    Ja då ser man mig mer här iallafall alltid nått.Fast du kommer inte ha samma tid då kanske.
    Vi kommer iallafall kunna ses lite irl ett tag på dagtid innan jag börjar jobba.

• Amadea

Nä alla verkar väldigt upptagan i början när de får barn. Men det vänder

• Amadea

Nu ska jag gå & hämta min rapport som ligger i skrivaren för att läsa & få överblick vad jag skrivit. (Vill bara inte att ni ska tro att jag är & fikar )

• Java

amadea: du behöver inte försvara dig. Jag skojade.

Men bra att veta är att allt man gör på en PC loggas, dvs alla internet sidor du är inne på etc. Så en arbetsgivare kan när som helst se vad du varit inne på. ....och det är inte helt ovanligt på arbetsmarknaden idag att mail och internet kollas.

Det är en stor anledning som gör att jag aldrig skulle vara inne på FL på jobbet. Sedan tycker jag personligen att på jobbet jobbar man, och hemma så utövar man sin intressen. Kan låta präktigt, men det finns så många som kör privata grejer på arbetstid, och jag vill inte tillhöra den skaran.

Amadea, ta inte illa upp av det jag skriver! var och en gör som man vill.

Så ior, du får leka med mig kvällstid!

Nu skall jag ta hand om barn en stund.

• Majblomma12

Vadå? Jag har önskat mig en bebis som sover på nätterna, får mat och sen underhåller sig själv i babygymet. Komer det inte vara så, menar ni?

Svar på tråden Dansar med vargar!