• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java
    ja, så kan man se det!!

Skall också ner till centrum idag. Ska luncha med en kompis och kolla i lite affärer. Skönt för mig, för jag behöver inte handla något. Har inga måsten kvar (för utom julmaten då)

Ska lämna in bilen på tvätt också, så den blir ren och fin
  • Amadea

Grrrrrrrrrrrrr mina fingrar är svällda i dag.
    Vill inte behöva ta av mig mina ringar

Ska gå & stoppa dem i isvatten

• Majblomma12

Java, är det ni som ska stå för julen i år? Kommer familjerna till er?

Sambon har lovat att jag ska baka bröd till svärmor som ska ha julknyt i kväll. Jättekul, när jag känner mig så pigg och fräsch. Dessutom kommer varenda jävel att vara på min mage och inspektera. Vill helst bara fly hela skiten!

Tycker/tyckte aldrig ni att det är/var jobbigt med alla inspekterande blivkar? Jag har ju inte varit en bättre kålsupare själv, men ändå. Igår, när jag avr förbi jobbet, sa flera att jag blivit så rund och såg så grvid och frisk ut. Jag är INTE firsk och hur kul är det att få höra att man blivit rund.

• Java

sista månaden kunde jag inte ha mina ringar alls ....och knappt några skor. Fick glida omkring i ett par gamla, utgådda, illaluktande sommarskor.

För mig tog det säkert 2-3 veckor efter förlossningen innan jag blev "normal" igen.

• Majblomma12

"Glida omkring!" Känner man Java rätt är väl "buldozra sig fram" bättre uttryckt?

• Amadea

Ior jag har gått under namnet Tjockis/TJockisen de senaste månaderna på jobbet. Det är inte alls kul

• Java

ior: ja, vi står för julen! och skall fixa allt utom köttbullarna (som syrran skall göra). Men N's föräldrar kommer inte. Vi skall till dom på annandagen istället. Dom är ju 14 st!!! så det hade inte funkat med alla på en gång! Min släkt är ju bara 3!

Jag hade inga problem med att folk klämde och kände på min mage! var så stolt. Men å andra sida mådde jag ju som en prinsessa från dag 1 till minuterna innan förlossning! Blickar etc rörde mig inte heller! Folk fick titta och tafsa så mkt de ville!!

Vänta bara tills sparkarna börjar, då vill alla vara framme och känna

• Majblomma12

Nej, jag tycker folk borde fatta det. Själv har jag alltid sagt till gravida att jag tycker de är vackra och bär på ett mirakel. "Du börjar allt bli bra rund i kinderna". VA! I v.16!!!

• Java

ior: ...jag som du vet är jag terränggående ....tassa är inte min grej!

• Java

jag gick under namnet "ditt gravida stycke" ....men det gjorde mig inte heller nått!

Svar på tråden Dansar med vargar!