• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

Jag har bara hittat Phu-varianten i katalogen (s.45), men Ior var 1000 ggr sötare. Bra pris också säger "Fröken Snåljåp".

Nu är det dags att natta mig och bebben (som sparkar för fullt och troligen inte alls vill sova än). Vargen står fortfarande och diskar men kommer nog snart. Har ju upplyst om att hans favvokvinnor befinner sig på tråden.

ar i massor!!!

• Java

jag skall rita en egen javabild!

Vadå för fotölj FP?

• Java

FP: natti (...vilken bronto disk maken fick )

• Majblomma12

Nä... jag sitter och kollar lite trådar under allmänna. Tänk att religionstrådarna alltid ska spåra ur. Stärker min övertygelse ytterligare att religion i organiserad form enbart är av ondo och driver kilar mellan människor.

• Java

religionstrådar är inget för mig som näst intill är atteist. och håller med dig att det kan vara till ondo. Ganska ofta enl min mening!

hittade en däremot en designtråd under allmänna jag inte kunde låta vara

• Majblomma12

Jag är också ateist. Men går ändå in och läser ibland, då trådarna är nya. Tycker det kan vara intressant att se hur människor tänker och tror. men som sagt, så gott som alltid kommer ett par fundamentalister inhoppande och så är hela tråden snart en enda skälls- och pajkastningshistoria.

Design? Måste genst in och kolla!

• Majblomma12

Ahh. Den berömda jantelagen. Hur tror du folk reagerade då jag berättade att vi köpt en bokhylla i massiv ek, för 23000:-

• Majblomma12

Nej, jag ska väl gå och lägga mig. Inget blir bättre för att jag sitter här och gnäller...
    God natt!

Svar på tråden Dansar med vargar!