• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Grinpäls, grinpäls, grinpäls, grinpäls, grinpäls, grinpäls!

(Amaedea, längden på fikapausarna kan emellanåt vara upp mot en timme - och ja, jag har klockat dig!)

• Amadea

Nja jag kan erkänna att det kan bli 30 min någon gång. Men ofta så passar man på att göra annat oxå. Alla sitter i egan kontor & när man ska prata med folk så måste man gå i väg. Eller om jag ska förbi labbet & starat nya mätnigar så blir det ofta i samma veva.
    osv osv..

Men det är skoj att ni tror att jag fikar jämt
    Så fortsätt tro det ni

• Amadea

Jisses hur jag stavar.
    Är det hjärnan som börjar gå på lågfart eller??

• Majblomma12

Hej Fia!
    Hur är läget?

Amadea, vad ska jag skylla på? Tror det snarare är många timmar vid datorn och försök att vara snabb på tangenterna för att kunna babbla med er som gör att visssa inlägg är ett samelsurium av felskrivningar!

• Java

Amadea: precis som ior skriver så loggar vi dina fikapauser och jag har då aldrig varit med om ngt jobb med så mkt fika.

Vad gör du på dagarna? hinner du något annat än fika, FL, lunch Vet arb.givaren om vad han betalar för? (skoj!) Jag skulle aldrig hinna med FL på arbetstid, det finns inte en chans. Så när jag börjar jobba igen så blir det ingen java här inte.

Hej FF läget?

• Fiaflopp

Jodå,ögat går väl över så jag ska inte klaga,dessutom så visste jag ju hur det skulle bli eftersom jag gjort samma op 2 ggr tidigare då jag var mindre.
    Hoppas bara det rättar till sig nu!
    Ser att du mår skit Ior,hoppas du snart kan glädjas i stället...

• Java

och nu kom prickis ....och samtidigt vaknade Hugo. Gud så fubbigt!!!

• Amadea

I går satt jag i möte hela dagen. fick någon kort paus & då tittade jag in här.
    I dag skriver jag rapport. Dvs jag har FL upp & tittar in & ser om något händer. Sedan skriver jag i rapporten ett tag & sedan tittar jag in igen osv.

Sedan i bland händer det att jag har noll motivation att jobba & då kan jag nog faktiskt bränna en halvtimme på FL. Ofta är det typ när jag haft en massa möten & sedan är kl 15:30 & jag ska sluta kl 16. Då är det svårt att hitta motivation att börja med något nytt.

Jo då chefen får vad han vill ha. Jag är nog nr på avdelningen med att spotta ut tekniska rapporter

Hejsvejs Prickisen
    Hejsvejs Floppisen

Svar på tråden Dansar med vargar!