• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Blä. Jag brukar som sagt vara klar i början av dec. Nu pratar vi inte mer om det, då blir jag ännu mer stressad.

• Zeke sur

Det är tradition att handla klapper 23é för mig

• Majblomma12

Usch! Gräsligt!

Nu ska jag kika lite tv, sen blir det sängen. Ska upp och jobba i morgon. Kram och god natt!

• Zeke sur

Det är dax för mig med att krypa ner!!!

• Java

pavan har viktiga business på msn!!! hemliga agent uppdrag eller så hämnas jag bara på vargen

puss

• Java

zeke: jag fick ingen bra kommentar till stenkillen med tomteluva ....tudligen gillades inte min liknelse

• Sammet

Godmorgon alla julstressare...
    Vi hade ju julgäster i helgen och är därför klara med allt julbestyr så jag lutar mig tillbaka i bästa fåtöljen med en bra bok och en varm filt och bara taaar deeet luuugnt...

• Zeke sur

Sammet: Gotte gris!!!!

Java bra och bra?!?! det är väl relativt!!! Och jag gillar ju allt som har med dig att göra

Svar på tråden Dansar med vargar!