• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Betty2

Här är jag igen... Ville bara meddela att det är för sent för placeringen nu, och det blev givetvis en gäst igen. Nästa placering är nr 5000 och då måste jag se till att det INTE blir en gäst som får den. Nu får det vara slut på gäster i min placeringslista...

• Zeke sur

Idag har vi haft en riktigt slapp dag!!!

Kravalde mig upp vid 10 och åt frukost.
    Vi la oss i soffan och glodde på tv.
    fixade lunch vid 14 tiden.
    tillbaka till soffan och SOMNADE!??!!?
    Vaknade nyss

Ha ett gott slut alla!!

• Grisen81

Lugnt här

ville bara meddela att när vi åkte hem idag från gubbens släkt som bor långt bort så fick vi punktering mitt i snöstormen..vi hade kört på en stackars spik.. fick åka in på en mack med en skrikig Emil och jag med floder av mens... Gubben fick byta däck och jag söka skydd inne på macken med ungarna och ge dom mat där..hungriga var vi oxå! kul jul va!

• Zeke sur

Grisen! Låter väl sådär tycker jag!! Men det blev kanon va?!?!

Tassar runt i den tomma cyberrymden!!
    Natti natti!!

• Grisen81

zeke sur: ja vi kom ju iväg till slut med ett extra däck som man högst får köra 80 med och som inte är vinter däck.. blev omkörda av Agda 95 år i en lada

• Zeke sur

Visst är det kul när bilfabrikanterna sparar pengar genom att endast leverera "nöd" däck som reserv hjul!!

• svartaskalman

Känns som om det var ett tag sedan jag skrev något possitivt här. Och tyvärr har jag inte det nu heller
    Av min långledighet blev det arbeta av och det fortsätter. Personalen är fortfarande sjuk. Av fyra anställda(ink mig) ar en sjuk och en föräldraledig. Jag är genomförkyld och har feber Men måste jobba ändå. Extrapersonalen har fått ett annat jobb över jul. I bland så känns det som om det mesta går emot.

Men... julafton var så tevlig i år. Nu känns -04 som ett minne blott.
    Juldagen avslutades med att jag fick lov att köra 9 mil hem i snöstorm. Resan tog ca 2,5 timme mot den vanliga timmen.
    Sikten var obefintlig. Från en reflex-stolpe till en annan då det inte blåste. I bland var det som att köra in i en vägg. Vi var ensamma på vägen å hade därför inte heller några spår att följa. Hua!!!!

Nu ska jag in i duschen för att förbereda mig inför ytterligare en arbetsdag på 8,5 timmar. Suck! Snörvel!

Trevlig fortsättning på er alla!

• Grisen81

zeke sur: ja värdelöst! Är väl bara att slänga in ett RIKTIGT däck där bak...

• Zeke sur

Tyvärr har dom ofta spart in på platsen till däcket med så även om man skulle vilja stoppad it ett riktigt själv så får det inte plats!!

Förstår iofs tanken bakom.
    ett nödhjul kostar 3-500 att köpa och ett vanligt mer än det dubbla skad et sedan vara lika fälgar som på bilen i övrigt så drar det Hi hi hi Morrrr

• Zeke sur

Någon annan har tagit över ditt liv

Hmm nu slåss vi om samma dator på flera mils avstånd!!!

Coolt!!

Svar på tråden Dansar med vargar!