• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Grisen81

God jul alla "krakar"!!!!
    önskar de 3 små julskinkorna!

• Java

Nu skall jag säga GOD JUL till er alla!! Nu loggar jag inte in på några dagar! Hoppas att ni alla får en fröjdsam jul och har varit tillräckligt snälla, så att tomten kommer!

....och sedan vill jag ge vargen en STOR gnatt PUSS förståss

• Grisen81

Hoppas ni hör av mig efter jul..kanske någon vill ha en saftig julskinka

• Betty2

Jag passar oxå på att önska alla en riktigt God Jul och Gott Nytt År.

Har varit runt i GB men jag kanske har missat någon... (Kan inte skylla på graviditet, men att jag är väldigt trött nu när jag jobbar så mkt. )

Hoppas alla får en riktigt mysig jul!

• svartaskalman

Blir tvungen till att jobba i dag oxå... Sjukskrivning...
    Dag sju i streck och mina fötter värker, ajajaj.

Å i morgon så åker vi till dalarna. Har inte hunnit kolla till någon av er.
    Därför gör jag en förenklad variant å önskar ER, alla vänner, en riktig fin jul. Hoppas ni mår bra, får vila mycket, äta mycket och att tomten är snäll mot er
    Kramar i massor till er alla.

Ss

• Fröken positiv

Jag gör som flera andra och passar på att önska alla älsklingar en riktigt GOD JUL!!
    Massor av kramar och pussar!

• Zeke sur

God Jul och gott slut!!!
    Till ALLA goa krakar!!!!!

• Betty2

Har en liten mikropaus från julfirandet och tittar in i tråden för att berätta att nästa besökare hos mig tar en jämn placering (de 2 senaste hundraplaceringarna har gått till gäster så jag hoppas att det inte blir så igen, men risken är enormt stor eftersom 14 av mina senaste 15 besökare har varit gäster ). Så om någon mot förmodan tittar in här mitt i julhelgen kan ni titta in till mig och vinna ett fint pris! (Valfri julmat, eller om ni är trött på det så tar vi en god nyårsskumpa i stället - med eller utan alkohol )

Hoppas alla har det riktigt mysigt!

Svar på tråden Dansar med vargar!