-
StarWars-tema ena veckan, HP andra och Buffy alltsom oftast!
-
Det där lät inte bra, Lehen. Livmoderinflammation? Hoppas du snart är pigg och frisk igen.
-
Ja, det ena är beroende av det andra. Om man får en infektion (dvs en invasion i kroppen av bakterier eller virus) så får man ofta en inflammation i området. Vanligast är infalmmationer i öppna sår, men man kan ju som bekant även få lunginflammation och bihåleinflammation, t.ex., eller för den delen, allvarligare, hjärnhinneinflammation. Inflammation betyder helt enkelt att området svulnar, blir rodnat och irriterat, ofta uppstår också varbildning.
www.vardguiden.se/Article.asp -
God morgon!
Sitter på jobbet, har INTE tid att vara här så mycket, ville bara titta in och önska er alla en fin dag. KRAM
-
Jag är sugen på att klippa upp det mer, lite så där med lugg som alla har nu. Tror ni det skulle funka på mig?
-
Jag funderar på att låta luggen vara, men klippa av det lite bob, typ. och så klippa upp lite, då lockar sig mitt hår. Syrran min har klippt sig så, det blev skitsnyggt!
-
Jag vill klippa mig men sambon tycker att jag är så fiiin i långt hår. Men jag har ju jämt tofs, trist. Jag var snygg i kort, jag lovar!
-
Hej på er!
-
Nej, jag jobbar kväll. Så snart ska jag gå och bråka om att jag inte tänker lyfta.
-
Jo, FP, du ahr rätt. jag har alltid ryckt in och tagit i då mina gravida, klenare, äldre, ryggskadade, kortare och allmänt svagare kollegor behövt hjälp. De är så vana vid att jag orkar ta i och har så mycket kraft att jag inte tror de kan ta in att detta inte gäller längre. Kommer att bli några tjafsiga veckor, innan det förhoppningsvis går in. Men å andra sidan är det ju bara dryga fem månaders arbete kvar, får väl härda ut under den tiden...