• Majblomma12

Dansar med vargar!

Vad ska du göra hemma då, FP? Baka? Städa? Rensa?

• Majblomma12

Ha det så kul, FP! Själv ska jag hoppa i duschen och tvätta håret. KRAM

• Majblomma12

Jodå. Jag började nästan grina på jobbet. Tre arbetskompisar tog mig åt sidan och så satt vi och pratade i säkert tjugo minuter. De blev upprörda och lovade att de skulle befrämja att jag fick de lugna positionerna så gott de kunde. De var verkligen ursöta. Sen gick det ganska bra. Ont i ryggen, hugg i mgen emellanåt, men OK. Slapp lyfta, i stort sett, eftersom ssk jag jobbade med är så underbar och ropade på hjälp från andra hela tiden.

Hur var fikat?

• Majblomma12

Egentligen är min chef helt underbar, det är ju därför jag blev så besviken nu. Det är så olikt henne. Hon har varit personligt engagerad i hela vår process och har ringt mig hemifrån under min sjukskrivning för att checka av hur jag mått och hur det gått med alla problem som varit.

• Majblomma12

Jag hoppas det. Hur är det på ditt kneg då, Zeke? Fortfarande surf-förbud?

• Majblomma12

FP, tror inte det blir UL förrän i v.18 för oss. v.16 är ju julveckan, dessutom lite tidigt, v.17 är mellandagsveckan så jags täller in mig på första v. på året.

Zeke, så du gästar våra GB på dagarna?

Java, när du en kommunist vid din barm???

• Majblomma12

Java, Zeke behöver inte köpa mig, jag blev såld i Göteborg och sedan dess är jag hans söstra med hull och hår (mycket av båda, numera. )

• Majblomma12

Hej Stintan!

Tok-Zeke.

Svar på tråden Dansar med vargar!