Dansar med vargar!
Fia, jag har studielån på runt 250.000 och jobbar kvar där jag var innan lånen. Pengar är en värdslig sak!
Fia, jag har studielån på runt 250.000 och jobbar kvar där jag var innan lånen. Pengar är en värdslig sak!
Pricken, det här med bröst - jäklar anåda p*ngkl*d* vad mina nipples har blivit ömma! Helt sjukt! Hur fasen ska man klara att amma tänker jag? Det kommer ju att göra brutalont! Tål ju knappt att spola vatten på dem just nu.
Zeke (
) ge exempel på vad du störde dig på, "avstegsmässigt".
Jag saknade också husalferna, faktiskt. Men jag tyckte ändå filmen var bra. Som sagt, de skulle ju ha kunnat göra en trilogi på bara den boken. Tänk på hur grymt beskurna Ringen-filmerna är. Snacka om fokus på fel saker - bara evighetslånga strider. Men jag gillar dem ändå, för jag tycker så mycket om böckerna.
Kram och god natt!
Här!
Har helgen varti bra?
Jag har jobbat. Kände mig mer död än levande igår, hade ont i kroppen och släpade mig runt. Tänkte att det var graviditeten (så klart), att jag fått tidig foglossning, men idag vaknade jag med ont i halsen och snorig näsa, så det var bara en simpel förkylning. Typiskt, för jag har MASSOR att göra denna vecka.
Det går ju inte, Amadea, då räknas jag som återinsjuknad och måste ha läkarintyg från i morgon. Orkar inte jaga läkare igen, så det är bara att bita ihop och kravla sig iväg...
10 dagar...
Ja, vad glada alla ska bli på mig då. I synnerhet som jag sällan blir särskilt sjuk när jag är förkyld, men många av mina arbetskamrater blir helt däckade! Så är det när försäkringskassan har sina regler...
Jag är ledig. Ska ut och shoppa julklappar och smitta ner några butiksbiträden, tänkte jag...
Man skulle kanske hoppa på tåget norrut och leta upp SS butik. Så förvånad hon skulle bli.