• Majblomma12

Dansar med vargar!

Hej FP och SS!
    Jag är sjuk så jag har haft en jobbig dag. Men mår lite bättre nu i kväll. Mamma har varit här och fikat och jag fick boken "Stora boken om barn" så nu tänker jag och sambon gå och lägga oss och läsa. Ha det gott, alla. FP, hälsa vargen!

• Majblomma12

Här var det verkligen stendött.

Jag har inte haft ett dugg lussestämning idag. Började blöda på väg till jobbet, så fm tillbringades ånyo i ett väntrum på gynakuten. Jag börjar bli van att slå ihjäl tid i väntrum. Jag satt och halvsov och filosoferade mellan ångestattackerna i två och en halv timme, innan jag fick träffa läkare. Bebbe mådde bra, låg och sov. Jag är sjukskriven en vecka.

Hoppas ni andra fått lyssna till skönsång och avnjutit lussebullar och glögg.
    Puss och god natt!

• Majblomma12

God morgon!

Amadea, jag har ju en underbar chef, vilket påverkar hela arbetsklimatet på arbetsplatsen. Trist med såna där typer. Mamma var här och fikade i måndags, då pratade vi just chefer och hur trist stämning det blir då det är för lågt i tak på en arbetsplats.

Java, mammaträffen, var det dem du lärde känna på föräldrakursen på MVC eller?

Fia, grattis ändå till jobbet. Kanske kan det förbättra dina chanser till jobb på liknande ställe? Glöm inte att be om referenser då du slutar!

Zeke, jag jobbar i fel bransch för att tala lönehöjningar. Tyvärr.

• Majblomma12

Jag tycker det ska bli lite kul med föräldragruppen. Hoppas man slipper ligga på kuddar i förlossningsposition och andningsträna, bara.

• Majblomma12
    Nu blev åsnan glad i hjärtat. Lill-plutt-Albn.
    Jag är grymt förkyld, så om jag ska vara lite fräck så var dte väl tur i oturen att blödningen kom just nu så jag får vara hemma och bli frisk från denna snora.

På min MVC får man skriva upp sig i olika grupper. Tanken är att man ska samlas i samma grupp som de som är i ungefär samma fas som man själv. Kan ju alltid hoppas att det är några trevliga personer där. BVC, går man i grupp där också? Varför då?
  • Majblomma12

Ahh... då fattar det tröga öket.
    Nu ska jag sätta på kaffe. Smit inte medan jag är borta!

• Majblomma12

Nä, du och jag är kvar, som vanligt, Amadea.

• Majblomma12

Nej, jag somnade av på soffan en stund. Ska försöka orka mig ut i morgon i stället.

• Majblomma12

Någon lite finare chokladkonfekt? i min stad finns det ställen där man kan köpa handgjorda pranliner, supersmarriga. Dyrt men exklusivt.

• Majblomma12

Ja, det är ju så man ska göra. Ta beslut hemma och sen bara avverka inköpen.

Svar på tråden Dansar med vargar!