• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

När ska ni ses, då, Fia och Pandy?

• Fiaflopp

Hon skulle mata vid 10 sen ringa så efter det vet jag!
    Hur står det till idag?

• Majblomma12

Super! Själv? Sovit nått?

• Fiaflopp

Sådär...
    Och så kom jag på nu då jag skulle in i dushen att VATTNET ÄR AVSTÄNGT hela dagen...blir jag som är en gris idag då kanske,skitgris *S*

• Majblomma12

Suck! Du får köra en gammal lantvariant och koka på spisen. Eller är även kallvattnet avstngt? Hoppas du inte blir törstig då.

• Fiaflopp

haha JA även kallvattnet är avstängt!
    suck...
    Har saft i kylen som tur är men att laga mat blir värre...hoppas det funkar till kvällen i alla fall.

• Majblomma12

Frysrätter är slöa åsnors bästa vän, Fia!

• Fiaflopp

Men bläää *S*
    P måste ha någon mat eftersom han ska jobba i natt fast jag kanske ska sätta han på samma tvångsdiet som jag?!
    MÅSTE ner i vikt nu känner jag!

• Majblomma12

Fia, man ska INTE banta inna IVF. Då tror kroppen man är i svält och slår av både det ena och det andra!!! Dessutom, om du skulle lyckas kommer du ju ändå gå upp alla kilo du surt jobbat bort igen.

Svar på tråden Dansar med vargar!