• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fiaflopp

Ja...jag vet det egentligen men lite får jag gå ner...jag äter men kanske inte pizza om du förstår.
    Frukost och middag får jag i mig och det räcker väl...behandlingarna har fått mig att gå upp 15 KILO,jag som är van vid att vara underviktig...urs

• Majblomma12

Vi har ju diskuterat detta förr, jag vet hur du känner, Fia. Underviktig har jag aldrig varit, men vältränad. Men jag skiter i det nu. Hoppas jag inte spränger 90-kilossträcket, bara!

• Java

godmorgmorgon!! är fl väldigt seeegt....eller är det min miffo lap???? har hängt sig 2 ggr nu?

• Fiaflopp

JA skit i det du för snart blir du riktigt stor och mysig!
    Fl var struligt förut i dag men inte nu så det kanske är Javas dator...*S*

• Java

appropå vikt, jag sprängen en annan hemsk vall urrrr, hurrrr. Tack och lov gick jag ner mina kilon ganska snabbt. Så nu har jag bara mina "vanliga" överkilon kvar

• Majblomma12
    Java!
    Jo, det är segt som fan. Föröskte posta ett inlägg nyss, men blev utkastad.
  • Fiaflopp

Du är väl inte överviktig Java? Minns jag verkligen inte!
    Däremot lång var du...hihi

• Majblomma12

Tvättstugan kallar! Återkommer!

• Fiaflopp

Hmmm ja nu blev det segt här med,fl alltså!

• Java

ff: jo jag har några kilon extra!
    ior: så trist att tvätta, men gjorde du inte det igår?...eller var det förrgår?

Svar på tråden Dansar med vargar!