• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Mmmm blodpudding Håller med Java. Det är gott. Lite skosulelika ska de vara Och hemgjord lingonsylt till. Slurp.

Usch nu blev jag hungrig (igen). Men nu ska jag stoppa mig i sängen.

Gnatt alla!

• Lehen

Det blir ett himla springande mella trådarna, jag får ju träningsvärk

Det börjar bli dags för bingen för mig så Gnatt på er vargar & varginnor...

på er

• Majblomma12

Ja, det är ju liksom tanken med den här tråden, Pandy.

• Majblomma12

Vad ska du hitta på med killarna idag då, Grisen? (Fnissar fortfarande åt din bild, fast det nog gått snart ett år sen jag såg den första gången).

• Pandy

jag tänkte åka till mitt jobb o hälsa på! hur mår åsnan och lille skrutt?

• Majblomma12

Jo då. Det är bra. Hoppas jag. Jag ska jobba i kväll. Helst vill man ju bara vara hemma och ligga på sofflocket och läsa och lyssna på musik, men det går ju inte. Men du vet väl själv, inte så kul att behöva lyfta tungt så här i början, innan man berättat något.

Har du varit på jobbet med dem förut, eller är det premiär?

• Java

Godförmiddag darlingar

....jag missade morgonen på fl. Var uppe vid 4, då H var super pigg, sov sedan till 8.30. Så nu har jag precis hunnit duscha, äta, matat och fixat alla morgon bestyren

• Majblomma12

God morgon, gumman!
    Jasså, lillbusen håller mamma vaken på okristliga tider?

• Java

ja, uja! tror det beror på att han börjar bli äldre....och sover han inte riktigt lika länge och kmt. Måste se till att han inte somnar vid 8-9.

annars då, bilen går bra?

Svar på tråden Dansar med vargar!