• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Grsttis FP och Ja vi kan väl bilda en såndär mysig varg grop som lemurerna på skansen har!! Där man inte ser var den ena börjar eller den andra slutar!!

Mera trevligt folk till Vargtråden!!! Alla goa galda är varmt välkommna!!!

• Fröken positiv

Hstintan försvann Kan det varit DH som lockar?
    Säger Gnatt, vi ses imorgon!

• Hstintan

Det har inte börjat än Men jag sitter fast i andra program. Ska försöka göra några bra symbolbilder till en grej

Men snart ska jag kila ner och kolla in husfruarna.

jag har blivit kallad för Lemur när någon skulle säga vad jag var för djur Undrar vad det beror på? Kan man inte se var jag börjar eller slutar

• Majblomma12

Hej igen!
    Nu har åsnan sovit lite! Jag vill gärna vara med i lemurgropen! Inom snar framtid kommer ingen kunna se var jag börjar och slutar! (förhoppningsvis! )

• Zeke sur

Hihi!!! Ior ska du gå i cirklar och buffa dig själv i baken? fniss fniss
    Kan se det framför mig

• Majblomma12
    Jag är glad att vi har dubbeldörrar till vardagsrummet härhemma. Då riskerar jag i alla fall inte att fastna!
  • Zeke sur

Vad är det som klapprar som ett smatterband och ritar ringar i parketten??

• Zeke sur

Just det!!
    En gravid åsna som kliar sig på ryggen
    Påminner lite om det gammla spelet med masken som ska äta upp piller och växa utan att kors sig själv!!

• Majblomma12
    Jisses, har du varit inne i ditt aglelri för länge i kväll, Zeke?

Jag ahr hunnit kolla lite Buffy i dag också. Jäklar, så effektiv jag avrit. Känner mig nöjd med mig själv. I morgon är det jobb igen, men hinner förhoppningsvis med några ärenden på stan på f.m. innan.

Jag funderar på att önska mig en MP3-spelare till julklapp. Behöver ingen värsting, men vill ha bra ljud. Vet du något om vilka som är bra?

(Tänkte f.ö. idag på om detta går vägen, vilka marknadsundersökningar J kommer att företa härhemma: barnvagn, bilbarnstol, skötbord... )
Svar på tråden Dansar med vargar!