• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Vissa dagar är sådanna!!
    Sedan kommer sånna som jag haft idag!!
    Blääää enda lugna stunden var runt luch och då fanns ingen inspiration alls!! seda kom flodvågen och vipps var man dykare igen!!

• Majblomma12

Nu pep vargen då man loggade på...

• Fröken positiv

Ior: Vargen är på väg hem till sin gravida kvinna
    Idag är magen som en stor spärrballong och jag ser ut att vara färdig för BB
    Igår fick Zeke känna första sparken och jag är SÅ LYCKLIG!!!!

Solen skiner himlen är blå
    Vad det är skönt att leva då

• Majblomma12

Jag mår illa... for funt och fejjade och hade mig i morse och förmiddags. Blev lite trött och matt efter det, nu mår jag ap-illa. Sitter och inväntar gubben som lovat handla mat till sitt ynk till tant!

• Java

FP: bara så du vet så betyder BB något annat för vargen ....bondbrud ....så säg inte BB, för då tycker jag att det är bäst att han åker själv

Ior: så illamåendet har kommit? är det ändå inte lite skönt att känna av det? så allt står rätt till menar jag? Men du ta det lite lugnt med fejandet....du kan väl bara småputsa lite?

• Majblomma12

Jo, jag klagar absolut inte! Men illamåendet i sig är inte särskilt upphetsande...

• Fröken positiv

Grattis till illamåendet Du vet vad jag har sagt: " Water crackers räddade mitt liv"

Hej Java! Cooltråd

• Java

nej, allt behöver inte vara sexigt....men det är ju UNDERBART att din druva gör sig påminnd. Jag är så lycklig, jag är så lycklig....

• Java

FP: visst är den cool och tillägnad din varg!!! pappa zeke

• Majblomma12

Jo, idag hade jag gäna haft ett gäng smörgåsrån härhemma.

Svar på tråden Dansar med vargar!