• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fiaflopp

Hon kanske är tvättoman som jag för det gjorde hon i går med...*S*
    Jag har maskin i badrummet som går dygnet runt nästan

• Fiaflopp

Måste göra mig klar, så klar det går utan vatten...*suck*
    Hörs senare hoppas jag!

• Java

häddå floppen, hare så kul med grisen och hennes kultingar HÄlsa!

• Majblomma12

Jo, jag tvätatde igår, Java. men eftersom både jag och mannen är superduktiga på att skjuta på tråkiga skar så hade vi ett berg av tvätt. Men idga ska jag vara effektiv och göra allt jag skjutit på så länge. Storstäda härhemma, tex. SÅ jag komemr bara hoppa in här då och då, för idag SKA saker bli gjorda!

• Java

aha, ni är precis som oss den som spar han har....men vi spar bara trista saker.

Vi skall bara vara hemma idag jag och Hugo. Måste väl handla nått i em, men annars vara hemma och softa. Kunde du den 18:e hos prickis?

Måste nog byta en bläja nu och kanske amma en skvätt

• Majblomma12

Artonde blir utmärkt! Byt blöja du, så städar jag under tiden! KRAM

• Majblomma12

Gud så trött jag blev helt plötsligt. Gäspar käkarna ur led...

• Java

jag med!

hugo är gnällig, tror han är trött, men omöjlig att få att sova! ska fösöka få han att somna en stund, och då passa på att lägga mig på soffan och ta en nap själv....vet inte om jag lyckas, men det kan vara värt ett försök.

Oh no, nu skriker han igen. Puss

• Lehen

Hej på er....

Här sitter jag i soffan som ett miffo med massor att göra men ingn inspiration.....

• Java

Ior: nå, hur går städandet?

Lehen: känner igen det där....jag har inte lyckats göra något vettigt idag.

Svar på tråden Dansar med vargar!