• Majblomma12

Dansar med vargar!

Nope. Vad är det? Är de hårda, som kringlor brukar?

• Majblomma12

FP, jag är här, men har hängt på Allmäna och diskuterat moralfrågor hela dan.

På tal om vikt, jag hade gått upp fem (5!!!) kilo vid invägningen. Var ska detta sluta?

• Majblomma12

Nej, all kraft gick ur mig. Jag duschade, tvättade håret , klädde mig och skulle gå då jag blev så trött och slut att jag var tvungen att avbryta och lägga mig och sova en stund!

• Majblomma12

Äh, Stintan du var ju som en sytråd nu när vi sågs (FP, hon är ute med håven, ramla inte i den! ), jag höll på att inte känna igen dig!

• Majblomma12

Stintan, du var smal i anisktet också. Hur förklarar du det? (Söt oavsett, f.ö.)

Jag har, efter påtryckningar, lagt ut kaggen i min gravkalender. Så nu kan ni inspektera viktuppgången.

• Majblomma12

Jag har handlat en hel del böcker i år. Till mamma och pappa och svärmor denna: www.adlibris.se/product.aspx De ska få skirva och berätta om sin släkt, sin uppväxt, hur det avr förr och om deras liv och drömmar. Det ska bli en present till pyret.

• Majblomma12
    Skrattar så högt att sambon inte hör nyheterna, och höjer volymen!
  • Majblomma12

Jag avundas dig inte, Grisen. Att vara tvillingmamma måste vara riktigt jobbigt emellanåt. Jag oroar mig för hur jag ska palla att vara mamma till EN?

Ska också natta nu, är grymt trött och sov dåligt i natt pga täppt näsa.
    Kram och god natt!

Svar på tråden Dansar med vargar!