• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Ensam åsna har väntat på att Java ska logga in, men icke. Nu är jag så törtt att jag måste sova. God natt, skänk mig en tanke i morgon bitti. KRAM

• Amadea

Tänker på dig i dag Åsnan?
    Vad ska du göra??

I dag ska jag få åka hem igen
    Snart är helgen här här här

• pricken74

Kommer in och skriker LYCKA TILL ÅSNAN!!!!! lots of love

Vargen krya på dig

• Pandy

jag har tänkt på druvan senaste dygnet. är så nyfiken..

• pricken74

nope Amadea..jag jobbar inte..är hemma och strosar..albin sover förtillfället.När han vaknar ska jag duscha sen ska vi åka och luncha med en kompis till mig Albins gudfars gumma. Sen ska vi fira albins mormor..hon fyllde igår.
    Jag jobbar bara 2 dagar i månaden och i samband med lön..eftersom jag gör den så ska inte jobba förens om 1 månad igen.

Jag tänker på iors hela tiden..är supernervös..

• Amadea

Aha!!
    Kul men lunch & födelsedagskalas.
    Jag fyller på söndag

Vilken tid kulle hon va där??
    Jag minns att läkare sa: Och där ser man hjärtat slå men jag såg ingenting på mitt VUL

• Majblomma12

Hej alla!
    Lycklig åsna tittar in. Druvan lever och mår bra. Är precis så stor som h*n ska vara, hjärtat slog så fint, det kunde t o m vi se. Hoppas nu att allt fortsätter gå bra. För nu, när jag sett Druvan är jag ännu mer orolig och rädd att något inte ska funka... knasig man är.

Svar på tråden Dansar med vargar!