• fdavidsson

Fulaste namnet?

Vilket är det fulaste namnet du vet, som du absolut inte skulle döpa ditt barn till?

• Svar på tråden Fulaste namnet?
  • Floriano Lutrell
    StarkMamma skrev 2010-02-06 10:18:24 följande:
    Då ska jag väl få alla moralkärringar att sätta i halsen då! Min yngste som heter Djohnny! Han var nr 2 med den stavningen i Sverige!Jag har en dotter som heter Robiin! Hon var nr 1 med den stavningen i Sverige men fler har tagit efter nu!Där fick ni något att tugga på!
    Det enda som får mig att reagera är att du tycks använda dina barns namn som något att försöka provocera folk med. En aning osmakligt.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Mynta
    frun01 skrev 2010-02-06 14:07:07 följande:
    urkel är skit fult tycker jag
    Finns det människor som HETER Urkel?!
  • Användarnamn är för mesar
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-06 14:16:12 följande:
    Det enda som får mig att reagera är att du tycks använda dina barns namn som något att försöka provocera folk med. En aning osmakligt.
  • M C
    StarkMamma skrev 2010-02-06 10:18:24 följande:
    Då ska jag väl få alla moralkärringar att sätta i halsen då! Min yngste som heter Djohnny! Han var nr 2 med den stavningen i Sverige!Jag har en dotter som heter Robiin! Hon var nr 1 med den stavningen i Sverige men fler har tagit efter nu!Där fick ni något att tugga på!
    Får man fråga lite stilla hur du tänkte då?
    Vanligtvis när man vill att barnen ska ha ovanliga namn så tar man namn som malva eller ansgar.
    Jag hoppas du skämtar.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • southernbelle
    M C skrev 2010-02-06 14:35:48 följande:
    Får man fråga lite stilla hur du tänkte då? Vanligtvis när man vill att barnen ska ha ovanliga namn så tar man namn som malva eller ansgar. Jag hoppas du skämtar.
    Malva? heter inte var och varannan unge det? Jag kan nog hålla med om att jag hade tagit Ansgar frmför Djonny, men smaken är ju uppenbarligen olika
  • Användarnamn är för mesar

Djohnny känns som ett namn man ger en son som man önskar en framtid som ungdomsbrottsling i 50-tals anda.

• Mynta

Oj, här var det mycket fult... Håller med om de flesta namnen i tråden, men vill lägga till Ted och Gry. Vansinnigt fula namn!!

• M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-06 14:48:31 följande:
    Djohnny känns som ett namn man ger en son som man önskar en framtid som ungdomsbrottsling i 50-tals anda.
    Ja, det är ju ett sånt "fängelsenamn", det tänkte jag på med. Jonny, Conny, Ronny, Sonny. Det trodde jag alla visste.
    De blir ihop med Natalie, Michelle, Felicia eller nåt annat franskt för att skaffa barnen Neo, Liam eller Kevin tillsammans.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Mynta
    M C skrev 2010-02-06 14:35:48 följande:
    Jag hoppas du skämtar.
    Det är inget skämt. Det är verklighet, även om man inte vill tro det. {#lang_emotions_cry}
  • southernbelle
    M C skrev 2010-02-06 14:58:22 följande:
    Ja, det är ju ett sånt "fängelsenamn", det tänkte jag på med. Jonny, Conny, Ronny, Sonny. Det trodde jag alla visste. De blir ihop med Natalie, Michelle, Felicia eller nåt annat franskt för att skaffa barnen Neo, Liam eller Kevin tillsammans.
    {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Fulaste namnet?