• fdavidsson

Fulaste namnet?

Vilket är det fulaste namnet du vet, som du absolut inte skulle döpa ditt barn till?

• Svar på tråden Fulaste namnet?
  • Noiis
    KalleKn skrev 2010-02-08 13:28:18 följande:
    Hellre Dammianus än Cumianus
    skrattar så jag gråter!
  • Noiis
    Lottaa skrev 2010-02-08 23:32:51 följande:
    Jejka???Så blir det ju när man försöker uttala det! *hrm*aja..
    ja du... jag fattar inte alls hur man får det till jessica.... och VARFÖR? varför ska man byta ut så många bokstäver de bara går?
  • IdaVasterflo

Jag kan verkligen inte med namnet Maja! Baja-maja är det enda jag tänker på när jag hör namnet. Äckliga stinkande låtsastoaletter fulla med spritspyor, bakisbajs och kiss på golvet...

• Baby M
    Noas mamma skrev 2010-02-08 23:19:43 följande:
    alltså jag e mer inne på fula stavningar! Det känns som att ju konstigare stavningar ett vanligt namn har desto bättre! Cewin är ett namn jag aldrig kommer att gilla just för att i mina öron utalas det sevin. men priset till fulaste stavning på namn går till: Jeycka.... det är tydligen det nya jessica!
    Nu slängde du väl om bokstäverna lite?

Antar att du menar Jecyka?

Annars tycker jag Theofil är otroligt fult! Och alla andra som slutar på fil.. tankarna hamnar liksom hos pedofil hur lite jag än vill det..
    ** Prinsessan 090328 **
  • Jastner

Uno. Kent. =fulgubbar
    Nathalie. Veronica =så 80-tal!

(För övrigt är det rätt kul att läsa i tråden att de FINASTE namn jag vet anses fula:
    Rut, Ester, Vera, Sigrid osv.)

• IdaVasterflo
    IdaVasterflo skrev 2010-02-08 23:41:08 följande:
    Jag kan verkligen inte med namnet Maja! Baja-maja är det enda jag tänker på när jag hör namnet. Äckliga stinkande låtsastoaletter fulla med spritspyor, bakisbajs och kiss på golvet...
    Jag kom på ett till som jag har dåliga associationer om: Viggo! Har ni sett ghostbusters 2? Den där arga, fula tavlan (som jag var skiträdd för när jag var liten) med en ond gubbe som heter viggo som försöker kidnappa en liten bebis .. Brrr..  
  • Noiis
    Baby M skrev 2010-02-08 23:48:34 följande:
    Nu slängde du väl om bokstäverna lite?Antar att du menar Jecyka?Annars tycker jag Theofil är otroligt fult! Och alla andra som slutar på fil.. tankarna hamnar liksom hos pedofil hur lite jag än vill det..
    Det har du helt rätt i att jag gjorde
  • Baby M
    Noas mamma skrev 2010-02-08 23:55:13 följande:
    Det har du helt rätt i att jag gjorde
    Brukar själv vara rätt bra på det =P
    ** Prinsessan 090328 **
  • Noiis
    Baby M skrev 2010-02-08 23:59:16 följande:
    Brukar själv vara rätt bra på det =P
    det e nog det jag är absolut bäst på

Så vi tar om det priset för fulaste stavning går till: Jecyka! (jessica)
Svar på tråden Fulaste namnet?