• fdavidsson

Fulaste namnet?

Vilket är det fulaste namnet du vet, som du absolut inte skulle döpa ditt barn till?

• Svar på tråden Fulaste namnet?
  • Lantismamman75an

Jag vill inte trampa någon på tårna, men Ruben tycker jag är bland det värsta jag hört. Eller Aron...

• Trasseltroll

Jag har jättesvårt för "prinsessnamn" som Isabell(a), Esmeralda, Isadora, Aurora osv... Dom är alldeles för puttinuttiga!! Finns ju såklart mer extremfula namn därute, men men... Skulle iaf aldrig döpa mitt barn till något av ovanstående!

• yllekofta

Ambrosius
    Desiderius
    Kilianus

Tony

• DenNamnbitne
    viseversa skrev 2010-03-08 17:54:52 följande:
    Sigrid Gertrud urban Orvar Ulla Ursula Tindra Viking Tor
    Sigrid, Orvar, Viking och Tor hör ju till de stiligaste namnen. Gertrud och Tindre håller jag dock med dig om.
  • mama74

Urban,Orvar,Olle
    Britt,Berit,Birgitta eller Ulla.
    Fy vilka hemska namn.
    Pojknamn som slutar med y!!! Typ Conny, Sonny, Benny eller Ronny, dessa namn förknippas med kåkfarare eller knarkare.

• Bumblebina

Kunigunda och Brynolf... De får tårna att krulla sig på mig... Ändå finns de med i namnlängden!

• DenNamnbitne
    Bumblebina skrev 2010-03-16 15:13:03 följande:
    Kunigunda och Brynolf... De får tårna att krulla sig på mig... Ändå finns de med i namnlängden!
    Kunigunda fint inte alls med i namnlängden, men det vore kul om det gjorde det{#lang_emotions_wink}

Brynolf tycker jag är rätt häftigt även om det kanske inte är det vackraste av namn.
    Inget namn är för ringa för att uppmärksammas
Svar på tråden Fulaste namnet?