• fdavidsson

Fulaste namnet?

Vilket är det fulaste namnet du vet, som du absolut inte skulle döpa ditt barn till?

• Svar på tråden Fulaste namnet?
  • April Mamma
    Love3 skrev 2010-02-22 16:10:34 följande:
    haha Min Liam skulle också hetat Filippa om han blev en liten flicka
    Himla bra smak vi har =)

Är ni också Wt och bor i husvagn med era 11 barn samt arbetslösa och storrökare
    haha....
  • Yoshii
    April Mamma skrev 2010-02-22 16:15:15 följande:
    Himla bra smak vi har =) Är ni också Wt och bor i husvagn med era 11 barn samt arbetslösa och storrökare haha....
    hahaha {#lang_emotions_cool}

Ja det är FINA namn!! Riktigt bra smak må jag säga!
  • April Mamma
    Mary Wollstonecraft skrev 2010-02-22 15:32:16 följande:
    Rutger är det fulaste namn jag vet! Som tur är träffar man inte på det så ofta :) Liam, kevin, Tindra etc tycker jag inte är fula, men de signalerar något jag skulle ha svårt att se förbi för egen del. Sonen heter Åke - kort, koncist och sött, tyckte vi! Men många ojar sig, och tänker omedelbart på diverse män i övre medelåldern de råkar känna som heter så :)
    Åke, helt klart ett ovanligt namn i dag...Skulle aldrig själv välja det men skoj att vissa namn får "leva kvar"
  • Sunkiissed
    Love3 skrev 2010-02-22 16:17:06 följande:
    hahaha Ja det är FINA namn!! Riktigt bra smak må jag säga!

Filippa Cornelia Lindholm Dewill
    Liam Alexander Lindholm Dewill

Visst låter det fint att säga? :)

Kanske skulle ha döpt dem till Cruella och Lucifer?? (stavningen kanske ska va annorlunda men ja :P  )

• Yoshii
    SandraLindholm skrev 2010-02-22 16:21:38 följande:
    Filippa Cornelia Lindholm Dewill Liam Alexander Lindholm Dewill Visst låter det fint att säga? :) Kanske skulle ha döpt dem till Cruella och Lucifer?? (stavningen kanske ska va annorlunda men ja :P  )
    hahaha vad roligt!! {#lang_emotions_cool}

Ärligt så är namnen helt perfekta!

Vilka Sockersöta tvillingar du har!!
  • April Mamma
    SandraLindholm skrev 2010-02-22 16:21:38 följande:
    Filippa Cornelia Lindholm Dewill Liam Alexander Lindholm Dewill Visst låter det fint att säga? :) Kanske skulle ha döpt dem till Cruella och Lucifer?? (stavningen kanske ska va annorlunda men ja :P  )
    haha...vi hade även Cornelia o Alexander med på våran lista =)

Hur uttalar man erat efternamn? De-Will eller Dewill (om du förstår hur jag menar-..)
  • siamusen

Jag gillar inte Camille pa en tjej, men däremot pa en kille

• Yoshii

haha Cruella De-will {#lang_emotions_tongue_out}

Är inte det från filmen 101 dalmatinerna? eller vad den heter?

• Sunkiissed
    April Mamma skrev 2010-02-22 16:40:34 följande:
    haha...vi hade även Cornelia o Alexander med på våran lista =)Hur uttalar man erat efternamn? De-Will eller Dewill (om du förstår hur jag menar-..)
    Man säger det sammanhängande, Asså inte först De och sen Will utan Dewill som de låter/står, svårt att förklara :P 
    Love3 skrev 2010-02-22 16:43:35 följande:
    haha Cruella De-will Är inte det från filmen 101 dalmatinerna? eller vad den heter?
    Haha japp ;)
Svar på tråden Fulaste namnet?