• Leelo

Hur mkt har ni gått upp i vikt och i vilken gravidvecka är ni?

Vilken vecka är ni i och hur mkt har ni gått upp i vikt?

Jag är i v 24, har gått upp 4 kg, fr 55.5-59.5 kg, första barnet, förväntar mig att det kommer att ticka snabbare uppåt nu på vågen..

• Svar på tråden Hur mkt har ni gått upp i vikt och i vilken gravidvecka är ni?
  • majsa88

Jag vägde rund 96 när jag skulle föda, o vägde 62 vid inskrivning. Efter förlossning hamna jag på 76 . Hel ammade men gick inte ner 1 gram. Nu går jag på viktväktar o börjar gå ner fint. Väger 66 nu

• skepparbarn

170 cm 
    63 innan graviditeten 
    61 vid inskrivning 

:( 

• Queenxiter

V 20 +3kg än så länge. Men är rädd att det ska börja dra iväg nu då jag konstant är hungrig eller sugen på något och inte mår illa längre, första två månaderna åt jag typ bara kyckling sallad. Nu är jag så sugen på kebab och pizza hela tiden.

• KarinIngrid

V 39 och plus 16 kg. Har blivit en del vätska nu på slutet men borde kunna klara mig under 20 totalt.

• emilli

Jag har gått upp 3 kg i vecka 25. Med förra barnet gick jag upp 20 kg totalt men en vecka efter förlossning hade jag gått ner 15 kg och efter en månad var jag nere på min ursprungsvikt. Så jag bryr mig inte om jag går upp lika mkt denna gång ????

• Tribute

Jag är i vecka 17 och väger -1 från vikten jag hade innan jag blev gravid :/ Har haft stora problem med illamående så det har varit svårt att gå upp i vikt.

Tack och lov är mina värden bra och bebisen är livlig (gjorde UL vecka 14 samt i fredags) så det är bara att hoppas att jag inte lägger på mig allt för mycket nu då det verkligen blrjar hända saker.

Svar på tråden Hur mkt har ni gått upp i vikt och i vilken gravidvecka är ni?