Rhino skrev 2010-01-29 03:19:26 följande:
Some kind of plastic surgery (typ "antyhing will do? )En kompis till mig deltar just nu i någon slags "cellulite forskning". Jag har inte riktigt förstått vad det är de gör (någon slags strålning kanske, men det låter inte helt rätt), men hon säger att det känns som en massage ungefär. De gör baksidan av låren 2ggr i veckan i 4 veckor. Ser de resultat då, så kan hon komma tillbaka i 4 veckor till och få det andra benet masserat. haha...Anything for science, right?!
ja.. Fick jag valja utan smarta, biverkningar och fa det gratis sa skulle jag garna suga lite fett fran magen mest.. Sedan naturligtvis stracka ut huden igen, ta bort overflodigt. Sedan minska brosten.. Och lyfta ogonbrynen.. Men det ar ju det dar med kostnad och smarta.. Och biverkningar..
Jag hade en kompis nar jag gick pa hogskolan, som gjorde sin andra brostforminskning. Vet inte hur stor hon var fore forsta, men hon fick allt bekostat av landstinget da det forelag medicinska skal. Det blev snyggt i slutandan, tror det ar lattare att fa det snyggt at det hallet..
Just celluiter bekymrar jag mig inte sa mycket over..Det far vara som det ar.. Men jag skulle gana bli av med magen.. Och det jobbar jag pa, pa det gammeldagsa sattet med viktnedgang..
Nu ska jag se pa burn notice.