• Mackenzie Grace

USA tråden!

USA tråden, going strong!

Vi som hänger här är lika olika som landet vi bor i, eller bott i, och det funkar utmärkt. Nya trådmedlemmar är jättevälkomna, även om ni inte bor i USA. läs gärna om oss i presentationstrådarna som finns så att ni får er en uppfattning om vilka det är som hänger här.

Föregående trådar:

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m48150328.html

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m45913419.html

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41370736.html

PRESENTATIONS TRÅDAR

Nr. 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m28583842.html

Nr. 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m31651078.html

Nr. 3
    www.familjeliv.se/Forum-5-175/m38416715.html

Nr. 4
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m41372386.html

Nr. 5
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m45736163.html
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-09 17:11
    Tråd för alla som är intresserade att flytta till USA;

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34504074.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 05:38
    För oss som vill bli amerikansk medborgare;

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m53324942.html
  • Svar på tråden USA tråden!
  • MrsMcGlaun

Jag tillhör skaran som mer än gärna vill förminska brösten. För mig var det som att jag vaknade upp en morgon när jag var 14 och hade då C kupor. Nu när jag blivit äldre och lagt på mig lite mer hull så har jag (tyvärr) D eller DD beroende på BH. Detta gör såklart att det är MEGAsvårt att hitta kläder som sitter snyggt.

Då vi är i stadiet att planera barn så väntar jag dock och ser vad som händer om ett par år. Jag tror absolut att jag kommer lyfta brösten efter en eventuell graviditet. Jag bryr mig inte så mycket att dom kommer bli plattare, för jag tänker att det blir som en "gratis förminskning"{#lang_emotions_wink}. ett framtida lyft-ABSOLUT!!

• southernbelle

MMG, du som är så nätt, jag har aldrig tänkt på dina stora. Förstår att det är jobbigt med stora om det blir tugnt och så. Mitt tips är att vänta att fixa tills barnafödandet är över.

Sweden, det är bara att fråga på

• Hjartesjalen

Jag skulle vilja gora som du gjort Charly, for visst sjutton e det sa att jordens dragningskraft anda dragit ner mina brost en hel massa, bidde bara sa nar jag fyllde 33 ungefar, sa *poff* sa sag jag att jag bade behovde fa form pa brosten samt Botox i hela fejan!{#lang_emotions_yell}

• Rhino

charly (&Nena):
    Men det är väl så, att de som förstorar brösten så det ser natuligt ut lägger man inte märke till.

Jag är nog bara avis på er med små tuttar, helt enkelt. Jag skulle t.ex. vilja kunna klä mig i klänningar utan midja på sommaren. Jag vet inte ens vad de heter, och eftersom jag inte vet vad jag ska googla efter så hittade jag bara den här bilden... men ni förstår vilken modell jag pratar om i alla fall:

Har man en stor byst ser man ju ut som ett hus i en sådan här klänning t.ex., trots att man kanske har jättesmal midja och egentligen inte alls är särskilt stor... förutom brösten.
    Som storbystad "behöver" man framhäva midjan to offset tuttarna. Hade jag små tuttar skulle jag nog knalla runt i sådana här klänningar hela sommaren! Kanske med en söt ballerinasko till...

Well, you know, my ancestry isn't all hamster. I'm one-sixteenth wolf with, you know, a little wolverine in there somewhere...
  • hewa

Sorry Rhino - även med små tuttar ser man konstig ut i klänning utan midja... Mest bara som en lite lagom fet cylinder utan riktig början eller slut (och jo, jag har midja, faktiskt )

• Rhino
    hewa skrev 2010-01-29 19:50:44 följande:
    Sorry Rhino - även med små tuttar ser man konstig ut i klänning utan midja... Mest bara som en lite lagom fet cylinder utan riktig början eller slut (och jo, jag har midja, faktiskt )
    LOL... Nä, nä, nä... nu ska du inte sitta och förstöra min "tänk om jag hade små tuttar"-image!
    Well, you know, my ancestry isn't all hamster. I'm one-sixteenth wolf with, you know, a little wolverine in there somewhere...
  • Sweden

Ja, lite fordelar har jag ju markt med att bysten blev betydligt mindre; det ar kul att nu kunna ha axelbandslosa klanningar eller toppar med konstiga skarningar som man maste ha axelbandslos BH under. Forut var bysten for tung for att inte ha axelband + att det var omojligt att hitta nagon i min storlek eftersom jag ar sa liten runt. Sa ok, lite positivt ar det ju

Min dag har varit ovanligt smidig; barnen har varit pa ok humor och tar nu en nap for en gangs skull sa jag har hunnit fixa all mat till baby showern jag ar med och ordnar ikvall. Kanner att nagot borde ga fel snart, sahar bra dagar ar jag inte van vid

• Rhino

PÅ tal om något annat, som säkert inte är bra för midjemåttet, så har CostCo (i alla fall vårt) en jättegod shrimp salad. Lägger man den på bröd så blir det (typ) som en räkmacka! MMMmmmm!!

• LAMadde
    Rhino: Jag älskar sånna klänningar. Innan abbie hade jag typ noll tuttar och kunde gå utan BH lr med bikinitopp och hade hur  mycke såntdär som helst. Efter anmning va tuttisarna lite större och nu när jag är gravid så är dom STORA. Får se hur ja ser ut när ja e klar me alla barn..

BTW så fick jag ett mail idag av mina föräldrar att dom pratat me nån på Nordea, och tydligen så kan vi få lån om vi vill. Att allt vi behöver är åt intyg fr Josh's arbetsgivare. Dom sa att de flesta banker KAN ge lån till folk som jobbar utomlands men att man måste prata med rätt person, för det är så nytt att folk inte jobbar i sverige (för det kan ju inte va HELT ovanligt att folk gör de). Ska ringa och prata me pappa nu och se va exakt dom pratat om.
  • lundholmster
    hewa skrev 2010-01-29 19:50:44 följande:
    ROFL

Svar på tråden USA tråden!