Rhino skrev 2010-01-17 18:48:34 följande:
Ahöst: Tyvärr var Luke uppe inatt och yrande omkring (med feber). Helt loopy var han och det verkade nästan som om han gick i sömnen. "Jag vill ha den" sa han och pekade på pappas getskägg. "Var är gubben?" ville han också veta. Och det verkade som om han faktiskt såg något, för jag frågade "vem och var" och Luke svarade att han suttit bredvid honom, osv. Skitmysko. Men han har i alla fall inte spytt något mer... Trist med januari-funk. Du får måla om eller något hemma... Något nytt och refreshing! Sweden: Ja, nu verkar det inte som om det handlar om "otur" längre. Jag tycker ni ska ta ett till läkaren och be honom kolla upp det. Någon parasit? Jag har ingen aning om vad det kan tänkas vara, men inte sjutton kan en familj vara magsjuk så mycket som ni endast för att de "åker på allt som går".
Lite laskigt, Rhino! Han gar inte i somne annars? Det gjorde jag hej vilt nar jag var liten.
Jag hoppas pa att fa stadat, jobbat och organiserat lite ostort imorgon hjalper med funken. Kaffe och yoga hjalpte lite i alla fall!