Kommit hem fran farbror doktorn, i Mackenzies fall var det tant doktorn idag. Hon har ear infection i ett öra och rejäl sinusinfection. Hon hostar bade blod och det kommer genom näsan, men varför det kommer genom munnen är för att snoret gar ner i halsen och da kväljs hon. Fatt rejäl medicin att ta i 10 dagar, nagra ganger om dagen. Men, doktorn sa att det gar runt nu ett virus och fragade om vi hade börjat känna av det, vilket jag kännt av nu i flera dagar, och hon sa att vi kommer förmodligen fa vad hon har.. Hur kul är inte det att veta? Hubby far iväg idag och kommer hem Torsdag, hur ska jag klara mig? Jag blir aldrig sjuk men när jag blir sjuk sa blir jag rejält sjuk.. Jag sa till honom att om jag ringer och grater i telefon, det är da bäst för honom att komma hem.
Supergravid och supersjuk - not good.
Vi har varit vakna fran 3 imorse, hon grät och grät. Hon ville bara ligga bredvid pappa sin och om han inte höll om henne sa grät hon ännu mer. Hostan var hemsk. Stackars sjukling. Halv sju somnade vi om och sov till halv nio, för vi var tvungna att fara till doktorn.