Rhino skrev 2010-01-18 06:14:27 följande:
Jaa! Jag tror jag måste beställa lite poppy flowers!! En kompis till mig (vi gick på gymnasiet tillsammans och flyttade till USA ungefär samtidigt, han till Hollywood jag till SD... han var den enda kompis som var med på mitt bröllop) har precis lagt upp lite bilder från HBO:s Golden Globe party på FB. Hans sambo är en producer på Numb3rs och the Good wife (om jag inte minns fel). Man känner sig lite "run down" när man tänker på hur länge det var sedan jag var ute bland folk och festade (och nej, Svenska Skolans julfest räknas inte ).HS:Är tanken att ni ska flytta till Sverige snart? Vi har ett par kompisar här som "tvingats" flytta till Mexiko för de inte har råd att bo här längre (alltså, de har givetvis inte blivit deporterade, men rent ekonomiskt fixar de inte att bo här längre). De pratar om att de där sju åren man måste vänta innan man kan t.ex. köpa hus igen ska reduceras, för att underlätta situationen något för alla som förlorat sina hem. Vet dock inte om det stämmer...Om ni nu ska flytta till Sverige så kommer ju de åren gå fortare... eller ni kanske inte räknar med att komma tillbaka till USA?
Va raknas inte svenska skolans julfest!!?? Hihi
Vi har planerat fram o tillbaka med att flytta till Svea, men sa har det blivit andringar fram o tillbaka, o sa kanner vi att vi maste komma pa fotter igen innan vi flyttar, vi har inte ens pengar till biljetter el nagonstans o bo dar nu, sa vi maste forsoka komma pa fotter igen har sa vi kan forbereda oss for o flytta.
Jag onskar ocksa att jag kunde fa vara mer frisk o ma battre, men det kommer battre tider, det e jag saker pa.
jag vet inte om vi ska komma tillbaka till USA sedan, inget vi planerar nu i alla fall.
Varan advokat sa att det e 7 ar som det ligger an i fatet sa att saga nar man gatt i konkurs, o det tog lang tid innan vi var tvungna o ta det beslutet, det fanns ingen annan utvag till slut.