• Barn2

Barnmodell?

Jag har försökt att leta efter ngn barnmodellagentur men hittar den aldrig. Är det någon av er, kära Familjelivs medlemmar som kan tipsa mig/ skriva en länk.../ telefonnummer till en sån barnmodell agentur (så att barnet kan vara med i en reklamfilm eller postorderkatalog och dylikt)??

Blir väldigt tacksam för hjälpen!!

• Svar på tråden Barnmodell?
  • hobnob

TS: Ok, du är stolt över ditt barn. Visst, vem är inte det?!

Men VAD får ditt barn ut av att vara med i reklamfilmer/modekataloger?

• Fredrika1

TS ville bara ha ett svar.. Varfor ska det bli sant pahopp jamt nar vissa fragor kommer upp??? Om ni vill ha en diskussion om detta kan ni val starta en egen trad for det!!!!

• Pockadockan

men ville ts ha påhopp? NEJ! hon ville veta adress eller telefonnmmer. Hon bad inte om era åsikter!

• Pius

helt rätt, förlåt förlåt, blir bara lite "echofrerad"... eh uppjagad alltså

• hobnob

Tänk att man inte får komma med följdfrågor till TS, utan att det dyker upp små poliser som skriker "påhopp".
    Jag vill ju fråga TS, därför frågar jag här inne och inte någon annanstans.

• hobnob

Och om TS inte vill svara så, fine. Men jag tror nog hon är vuxen nog att säga ifrån själv utan hjälp från någon annan.

• MINI25

Wow, vilka relationer. Jag tror ts är så förståndig så att hon om hennes barn inte skulle tycka att det var kul, skulle låta honom slippa!
    Jag skulle också kunna fundera på att låta mitt barn vara barnmodell- om det inte på något sätt skulle skada honom/henne negativt. Dessutom är det väl långt bättre att vara barnmodell än "vuxenmodell"- riskerna är ju betydligt mindre. Då skulle jag vara mer emot en mamma som pushade för sin 14-åriga dotters "möjliga modellkarriär". Där kan man snacka om att det kan gå f_e_l.

• MINI25

reaktioner skulle det stå.......

• finemang

Kan man inte bara göra allt trevligt och svara på ts frågor.
    Har man något annat att tillägga som är i mina ögon att "fråga ut" och inte kan svara på ts frågor kan man lika gärna starta en ny tråd. Tycker jag.

Svar på tråden Barnmodell?