Inlägg från: MaraFara |Visa alla inlägg
  • MaraFara

bf-juni västerås

Nu kan jag lägga en ny upplevelse och erfarenhet till den  här graviditeten.. Svamp mellan brösten.. Men hur kul låter det då? Egentligen är jag inte förvånad.. Har ju stora bröst, som under den här graviditeten växt sig enorma.. Å det har nu medfört svamp i "klyftan".. Å det är ju klart.. Huden ligger emot hela tiden, och det blir varmt.. Så nu får jag väl börja gå BH-lös så mycket det bara går.. Tur att jag är sjukskriven ;)

• MaraFara

Fika hos Bezilia 28/2:
    Bezilia
    Shia (Frida)
    MumsMaräng
    Vihk
    Angeni
    Plogen
    MaraFara (Sara)

• MaraFara

Bezilia; har du överklagat din HP-ansökan? Hur lång tid tog det för dig från det att du skickade in tills du fick ett besked?

• MaraFara

Jag ska inte ha ngt skötbord alls.. Känner att det är en så kort tid som det används, så jag kommer köra på bara en skötbädd och byta lite överallt..

• MaraFara

Jag dyker inte upp idag.. Min förkylning har inte riktigt släppt, och jag vill inte smitta ner er andra..

• MaraFara

Kan tyvärr inte komma den 20 mars, eftersom jag är i stockholm då och gör mitt 3d/4d-ultraljud och förhoppningsvis får veta vad som ligger i magen..

• MaraFara

Nihao, jag är säker på att det är en pojke.. Ngt annat alternativ finns inte för mig, så är det en tjej så kommer jag bli väldigt förvånad..

• MaraFara

Alltså, är hur glad som helst.. Har idag fått besked om att min ansökan om havandeskapspenning har gått igenom.. Så nu släppte den stenen hos mig.. Gick ju kanonfort, bara 1 vecka sen dom fick min ansökan..

• MaraFara

lizzzen; grattis till lilla tjejen.. Vad kul!!! Har du haft på känn vad det skulle kunna vara?

• MaraFara

Här är namnen klara sen länge..
    Om det blir en pojke så är det Melvin.. Hade först som förslag(när jag och pappan var tillsammans på Neo och Milo, men det gick ju inte för sig, så då blev det Melvin).. Tjej kom vi överens om Tindra, men jag har nu gjort ett tillägg så det blir Tindra-Li.. :)..

Svar på tråden bf-juni västerås