Inlägg från: Addisen |Visa alla inlägg
  • Addisen

bf-juni västerås

Jag startar en fika lista för nästa vecka! Det är ju så mysigt med alla bebisar

Måndag 9/8
    Lady of Baqueta

Tisdag 10/8
    Lady of Baqueta

Onsdag 11/8
    Lady of Baqueta

Torsdag 12/8
    Lady of Baqueta

Fredag 13/8
    Lady of Baqueta

Min lille Frank fick feber i natt av vaccinationen Gråter Han hade 38,4...
    Men idag mår han bättre men är fortfarande lite varm...hoppas det går över snart.

• Addisen

Shia,
    Kan du ha ätit något som gått över i bröstmjölken som han reagerar på?

• Addisen

Här kommer bilder på Franks rum...

Ska fixa lite blommor och en ny lampa i taket som jag spanat in.

Ja, jag tycker vi bestämmer en dag! Ser ut som det är lika många som anmält sig till ons, tors, fre så när ska vi ta? Och vart ligger öf i Vallby?
  • Addisen
    Happy:  Jo, det var jag som letade efter gardin med bilar på. Letade länge och hittade tillslut detta tyget på Åhlens. Det är inte precis som jag tänkt mig men jag hittade verkligen inget bättre. Sen har jag hittat en jättesöt taklampa som passar till som jag ska beställa så det blev ganska bra i slutändan ändå Skrattande
  • Addisen
    Jolins: Jo, vi bor ju granne med Ekot (ibland får vi t.o.m deras post Tungan ute) och jag har oxå funderat på att ha honom där men vi kände att vi ville att han skulle få komma lite mer hemifrån under dagarna annars finns ju risk att han försöker sticka hem så vi valde inte Ekot...

Nu har vi varit på mitt jobb och hälsat på, och två andra kollegor kom oxå dit som är föräldralediga så det va mycket trevligt med alla små barnen. Plus att två till är pregon så det är verkligen babyboom på mitt jobb Cool

En liten fråga angående amning, när ni ammar blir era barn svettiga då? Frank blir så svett att man undrar om han ätit eller sprungit ett maraton, det bokstavligen rinner om honom. Har ni upplevt det?
  • Addisen

Va bra att det är andra bebisar som svettas som Frankisen...då behöver jag inte oroa mig.

Hur gör vi imorgon flickor? Några förslag? Öf i Viksäng? Fika på stan? Eller tar vi det på fredag?

• Addisen

Jag och Frank hänger på till öf imorgon!
    Vi ses där!

Nihao
    Stackare, det lät som ett hemskt fall, hoppas du får ta de lugnt nu och vila dig!

• Addisen

Skuggspel
    Dina pojkar va ju hur fina som helst oxå, låg och myste intill varandra. Det var verkligen jättekul att du kom, och jag säger som Happy, du såg faktiskt pigg ut Skrattande

Bezilia
    Jag och Frank hänger gärna på igen på onsdag! Tyckte det va riktigt mysigt på öf Glad
    Säg till när ni bestämt vilken tid ni tänkt gå dit!

• Addisen

Bezilia
    Du kan åka med mig på onsdag! Kan komma och hämta dig och Tove 9,45.
    Sen är jag oxå väldigt öppen för promenixer, känns som jag och Frank suttit hemma alldeles för mycket nu på sistone. Måste ut mer...

Det är så spännande nu tycker jag för det känns som Frank utvecklas massor, just nu är det nya att peta mamma och pappa i ansiktet när vi gosar med honom. Han drar i våra näsor och stoppar händerna i våra munnar och samtidigt babblar han en massa.
    Förresten någon som vet hur gamla de brukar vara när de börjar rulla (från mage till rygg och vise versa)??
    Får en känsla när jag läser en annan tråd med majbebisar att de flesta där börjat röra på sig men Frank ligger mest pall.

Svar på tråden bf-juni västerås