Inlägg från: Addisen |Visa alla inlägg
  • Addisen

bf-juni västerås

Bezilia
    Jag och Frank kommer till Rocklunda imorgon, måste röra lite på fläsket! Ses där kl 11.

Mumsmaräng
    Japp, kl 10 på Viksängs öf på onsdag.

• Addisen

Va mysigt det va på öf idag! Va kul att vi blev så många!
    Som Frida sa "vilka sångfåglar vi var" under sångstunden. Hoppas vi kan gå dit snart igen, eller kanske till nåt annat öf...

Här kommer några av bilderna som jag tog.
    Om någon vill ha, så inboxa er mail så skickar jag över de jag tog Baby

Inga tvivel här inte, Frank is big!! Flört

Våra sötnosar!

Tove posar! Skrattande
  • Addisen

Mini-plogen var oxå med idag men hon låg och laddade sina batteri just vid foto-tillfället. Solig

• Addisen

Fötter, fötter, fötter!
    Här har ni en stolt mamma! Frankfisen hittade sina fötter i morse! Han låg i sängen och grabbade tag i dem om och om igen! Så nu börjar det hända grejer, kanske inte dröjer så himla länge tills han börjar rulla!

Jag och Frank hänger gärna med till Odensvi öf nästa vecka!

• Addisen

Mums
    Gud vilken bra idé! Jag va lite osäker på om jag skulle lägga ut bilderna här för jag inte visste om alla ville ha sina små på nätet. (ni som har mig på fejan vet ju att Frank är ganska exponerad Tungan ute mest för att hans släkt bor så långt bort) Vet du hur man startar en sån grupp? För det vet inte jag...

Och här är öppetiderna för Odensvi:

Måndag kl 12.30-16.00 alla åldrar Tisdag kl 9.00-13.00. Öppet för alla. Vissa veckor är det uteverksamhet och utflykter. Ring för mer information. Onsdag stängt Torsdag kl 9.00-15.30 för barn under 1 år Fredag kl 9.00-14.00 alla åldrar Vilken dag passar bäst??
  • Addisen

Bezilia
    Jag hade faltiskt tänkt åka ner på stan en sväng idag, men efter lunch. Tänkte kanske kolla om de börjat sälja overaller och sånt till höst och vinter. Jag tar gärna en fika om du vill. Men som sagt kommer nog ner närmare 13-13.30. Hör av dig om du är sugen på att haka på!
    Sen tyckte jag att barnvagnsbio låter som en bra idé, jag kommer definitivt hänga på någon gång. Saknar att man inte kan gå på bio när man vill längre...

Öppnis nästa vecka spelar ingen roll vilken dag ni tar för mig och Frank så bestäm ni som har syskon och så.

• Addisen

Bezilia
    Va kul! Ville du fika direkt eller kolla lite affärer först? Jag är sugen på den där Name it affären som jag missat. Antingen kl 13 utanför Åhlens eller 13 utanför nåt fik. Nåt förslag på var?

Om det är någon annan som vill haka på så går det såklart oxå bra!

• Addisen

Bezilia o Perni
    Ok, fika först!
    Va sägs om fiket som ligger upp för rulltrappan till vänster i skrapan...kommer inte ihåg va det heter men jag vet att det ät rymligt, tror t.o.m de har vagnparkering där...funkar det?

• Addisen

Va ledsen jag blev när perni och bezilia berättade igår på fikan att Name it inte låg kvar i Västerås men gissa om jag blev glad idag när vi tog en tur till Tuna Park och det fanns en butik där! Blev såklart lite shopping

Tisdag på odensvi och torsdag på vallby funkar för mig.

• Addisen

Oj, va ni har skrivit idag då!

Plogen
    Jag gör som de andra, hittar ett hörn och så lägger jag en filt över. Jag har inga problem själv med att amma offentligt men jag tänker på de runt omkring. Lite kul igår, vi var på Maxi och jag skulle byta blöja och insåg att han ville ha mat oxå och tänkte men då sitter jag kvar på toan och ammar. Precis när jag ska ta upp honom och sätta mig på toastolen inser jag att det inte finns nåt toalock så jag ammade ståendes i ca 20 min...blev rätt tungt kan jag erkänna nu när gossen är uppe i 6,7 kg Glad

Sen vet jag att Bredbar har skötbord (gratis) och sen när jag och Bezilia var på Strands så sa hon i kassan att de hade skötbord där som man fick använda och nämnde även att det va lite fräschare än de på stan!

Shia och Plogen
    Har ni tänkt gå till Odensvi imorgon? Ska vi ta sällskap? Mötas upp vid Hemsköp eller blir det omväg för någon?

Svar på tråden bf-juni västerås