Inlägg från: Addisen |Visa alla inlägg
  • Addisen

bf-juni västerås

Tjoho brudar

Shit vilken underbar kväll jag och Daniel hade igår, bröllopet var hur vackert som helst och allt blev så himla lyckat. Men idag är jag lite sleten...kom hem vid 2.45 och Frank vaknade vid 6.30 så det blev inte många timmar i natt...men men det som inte dödar, det härdar! Flört

Lilla skrutten
    Skulle du till Jolins imorgon? För jag och Shia ska ta sällskap och du nämnde att du oxå skulle ta vagnen till jolins. Vi ska iaf mötas 10.30 vid rondellen vid joker. Hör av dig om du ska me, så vi inte går utan dig.

• Addisen

Tack för fikan idag Jolins! Morotskakan är "to die for", Leila har vunnit mitt hjärta Hjärta
    Och tack till resten av mammor och bebisar oxå, alltid lika mysigt när vi ses!

Det blir som sagt ingen vallby för oss på torsdag då vi ska ta en tur ner till mina föräldrar för att fira båda Franks kusiner som fyller 1 resp. 4 år så det blir en himla mysig helg tror jag! Men vi är tillbaka på söndag igen så nästa vecka ses vi säkert igen!

Plogen
    Jag skulle gärna oxå vilja ha lite äpplen av dig...vill oxå testa att göra mos Äpple Kanske kan få lite nästa vecka?

• Addisen

Shia
    Jodå, han verkar helt ok idag, ligger här bredvid mig i sängen och sprattlar som vanligt. Det kom inge mer spy iaf. Men usch va jag har sovit dåligt i natt, jag har studsat upp för minsta lilla ljud från honom så idag blir en definitiv hemma dag, jag kommer inte orka så mycket känner jag...
    Ha det så bra i norrland nu och ta hand om din mamma och din familj, jag och Frank skickar oxå styrke kramar.

Hippy
    Oj vilken morgon! Det där med att bajsa ner hela sängen känner jag oxå igen, Frank gjorde en explosion för några veckor sen Skrikandes

• Addisen

Hej tjejer!

Nu är vi framme i Alingsås, har även hunnit med en tur till Göteborgs skärgård för att hälsa på gammelfarmor, gammelfarfar och gammelfaster.
    Men nu är jag trött, har kört över 45 mil idag...puh...men det gick bra med Frank, fick stanna 4 ggr.

Fick mess från Shia att det snöar i Umeå, shit alltså...jag är inte redo för snö ännu...

Välkommen Catzz! Hoppas du hänger med på någon av våra träffar! Alltid kul med fler mammor! Hade du en pojke eller flicka?

Jag tror att jag oxå hänger med till Angeni på fredag! Bezilia, du kan åka med mig om du vill!

Fika hos Angeni fredagen 22 okt kl 11

HippYgirl med Sam och Leah
    MaraFara (plats för en mamma+bebis i bilen)
    vikh: kommer gärna då,ska hem från Västerås då,
    om nån vill åka med ditt så går det bra.Fast hem ska jag
    åka till Kungsör.
    Skuggspel , om bebisarna är friska
    Ellan021, kommer lite senare, ska till MVC kvart i elva
    Shia
    Bezilia
    Sussi
    Lady of Baqueta

• Addisen

Hey ladies

Nu är jag tillbaka i Västerås efter en mycket mysig helg med familjen! Ville nästan inte åka därifrån men det berodde även mycket på att jag inte såg fram emot den långa bilresan på 35 mil ensam med Frank. Men det gick super, han sov de första 20 milen och sen fick vi stanna för att mata och byta blöja sen hann jag köra typ 2 mil till så somnade han om och sov resten av vägen. Superduktig kille!

Skuggspel
    Jag måste ner en sväng till bibblan imorgon och jag kan absolut hålla koll på dina pojkar medan du är på ditt efterbesök. Vart är det du går?
    Jag gillade verkligen er annons! Skitroligt skriven!

Hur ser denna veckan ut då flickor? Fika hos Angeni på fredag. Är det Odensvi på torsdag oxå eller?

• Addisen

Glömde ju skriva upp mig på vinkvällen!

Skål Lördag 13 november, vinkväll hos Lille Skrutten!
    Lille Skruttens mamma
    Perni
    Lady of Baqueta

• Addisen
    SkålFredag 12 november, vinkväll hos Lille Skrutten!
    Lille Skruttens mamma
    Bezilia
    Lady of Baqueta

SkålLördag 13 november, vinkväll hos Lille Skrutten!
    Lille Skruttens mamma
    Perni
    Lady of Baqueta

SkålFredag 19 november, vinkväll hos Lille Skrutten!
    Lille Skruttens mamma
    Lady of Baqueta

SkålLördag 20 november, vinkväll hos Lille Skrutten!
    Lille Skruttens mamma
    Bezilia
    Lady of Baqueta

Frank har börjat säga mam-mam-mam-mam nu! Wihoo! Detta bådar gott för att hans första ord ska bli mamma! Hur gamla brukar de va när de säger sitt första ord?
  • Addisen

Plogen
    Va trevligt med en fika till att se fram emot! Jag och Frank kommer gärna! Jag kan baka kolasnittar.

Fikaknytis hos Plogen 27/10 kl 13

Plogen
    Bezilia, Cupcakes
    Lady of Baqueta, Kolasnittar

• Addisen

Nope jag har inte missat Angenis lista iaf!

HippYgirl med Sam och Leah
    MaraFara (plats för en mamma+bebis i bilen)
    vikh: kommer gärna då,ska hem från Västerås då,
    om nån vill åka med ditt så går det bra.Fast hem ska jag
    åka till Kungsör.
    Skuggspel , om bebisarna är friska
    Ellan021, kommer lite senare, ska till MVC kvart i elva
    Shia
    Bezilia
    Sussi
    Lady of Baqueta
    Jolinsfaster

HipppY:
    Jag tar med sallad, tomat, gurka och majs på fredag så kan vi göra en sallad.
    Vikh: Jag tar med mig nått gott bröd.
    Lady of Baqueta:
    Jag tar med bubbelvatten! (ja, jag har dålig fantasi Flört)

Sen skulle jag behöva adressen till dig Angeni, inboxa gärna!

• Addisen

Perni
    Jag tänker vara på Odensvi strax innan kl 10 imorgon. Någon mer som kommer då?

• Addisen

Shia,
    Är du tillbaka i Västerås? Trodde du fortfarande rullade runt i snön uppe i norr. Välkommen hem! Men trist med ögoninflammation, hoppas V blir bättre snart!

Bezilia
    Oj, råkade ni ut för monsterspyor oxå, stackars lilla Tove. Men skönt att hon somnade ändå.

Skuggspel
    Virus? Det lät inte alls roligt, hoppas de små killarna mår bättre snart.

Här har vi en kille som sitter i gåstolen och är förväntansfull inför dagens fika, varken jag eller Frank har någonsin varit i Hallsta så det blir något nytt!

Vi ses snart!

• Addisen

Shia
    Jag hade gärna kommit men är nere i Alingsås just då Rynkar på näsan Så jag får hänga på en annan gång, synd...

Angeni
    Tack för mysig fika idag! Kul att se hur ni har det i Hallsta!

Svar på tråden bf-juni västerås