Inlägg från: Addisen |Visa alla inlägg
  • Addisen

bf-juni västerås

Va kul att så många ville komma idag, tror vi var runt 10 st....eller? Riktigt mysigt hade vi, det var bebisar högt och lågt tyckte jag Flört

Hippy
    Såg att Bäckby har bebisdag på tisdag mellan 9-14. Och Viksäng (9-16), Råby (9-12) och Skallberget (9-15) har bebisdag på onsdagar...så då kanske vi kan prova någon av dem! Fast Viksäng va stängt denna veckan tyckte jag Plogen nämnde.

• Addisen

God morgon tjejer

HippY
    Jag hänger gärna med någon gång till Råby.

Nihao
    Ja, synd att du missade fikan, men det kommer flerFlört
    Det låter som du har haft det tufft i några dagar, jag är impad att du fixade det. Jag är iofs impad av alla föräldrar som måste göra detta själv!
    Än så länge tror jag bara vi har planerat Vallby ÖF på torsdag kl 10. Häng på!
    Va är det för lekplats du pratar om? Vart ligger den?
    Förresten var Erik på BVC med din man igår? Kl 10? Jag har ju sett din kille flera gånger men ändå blev jag osäker...vi va iaf oxå därFlört

Plankan
    Välkommen hit! Jättekul att du och Noel kunde hänga med på fikan igår!

Idag ska jag och Frank träffa vår föräldragrupp för första gången efter alla fått barn, spännande!

• Addisen

Happy
    Shit va rädd jag skulle blivit! Tur att lille Frank är ok. Jag tror inte heller att brorsan gjorde det med flit.

Idag har Frank rullat för första gången! Från mage till rygg. Och jag lyckades filma alltihop! Jihoo!

• Addisen

Vi ska köpa en gåstol till Frank och jag tänkte höra med er om det är något märke som är bättre och vilka man ska hålla sig borta från?
    Han börjar nämligen tröttna på både gymmet och babysittern, ligger/sitter bara korta stunder...han vill vara uppe och se så mycket som möjligt nu.

• Addisen

Tack för tipsen Hippy och Nihao!
    Vi har faktiskt en hoppgunga som vi fick av grannen, kanske dax att ta fram den nu då, har trott att det va för tidigt...då kanske Frank ska få hoppa lite idag!

• Addisen

Va kul att dopet gick bra Bezilia! Låter så vackert när du säger att Daniel sjöng till Tove.
    Jag hade jättegärna kommit på fika på tisdag men tyvärr så va det den enda dagen som jag va uppbokad så jag får skippa denna gången

Precis som Bezilia säger, jag fick inte heller någon BB-påse. Men fika fick vi. Frank kom ju 19.55 på kvällen och sen hamnade jag på uppvak i 4 timmar så när jag väl kom till BB så var klockan efter midnatt så vi fick vår fika till frukost istället, det var nog bland det godaste jag någonsin ätit för jag var helt utsvulten!

Idag är jag en trasig kvinna, har så himla ont i ryggen och det går upp i nacken. Vet inte om jag sovit konstigt eller om det är ammningen som tar ut sin rätt, har känt mig sliten i kroppen i en vecka nu. Jag orkar knappt lyfta Frank

Perni
    Jag funderade oxå ett tag på kopparspiral men nu har jag beslutat att jag ska gå tillbaka till mina gamla p-piller. Har aldrig haft några problem med dem så fram tills jag ammat klart så bli det gummi Flört Tyckte det lät som att det skulle göra ganska ont att sätta in kopparspiral dessutom, eller??

• Addisen

Nämen gud va gullig du är som ändrar dag Bezilia, klart jag kommer på onsdagen! Trevligt med hemmafika!

• Addisen

Välkommen Lille skrutten till mamma-maffian! Jättekul med fler nya ansikten, hoppas du och Felix hänger med på någon av våra träffar!

Ryggen/nacken är lite bättre idag men är fortfarande stel Rynkar på näsan Men jag hoppas på att det försvunnit imorgon.

Idag har Frank fått sin första smakis! Det blev potatis blandat med bröstmjölk. Trodde att han skulle spotta ut det mesta pga konsistensen, men han slukade typ 3 teskedar Cool Jättekul!!

Jolins
    Va skönt med lite tid bara ni två, jag och sambon (och ett annat par) ska åka på "we will rock you" på fredag och en vän till oss ska passa Frank och jag är redan nervös, inte för att hon inte ska klara det för jag har fullt förtroende för min vän men för att vara ifrån Frank så länge...men det kommer säkert gå bra, bara jag som nojjar Tyst

Svar på tråden bf-juni västerås