Inlägg från: Bezilia |Visa alla inlägg
  • Bezilia

bf-juni västerås

Lady: Vad trevligt att du och Frank följer med imorgon! Jag tog en promenad i skogen idag och det blev 5,8km. Jag kan tipsa om lätta kläder för iallafall idag var det ganska svettigt! Mycket upp och ner och så har det ju varit väldigt varmt!

• Bezilia

Tack för en trevlig förmiddag. Det var jättemysigt och himla kul att vi tog lite bilder! Vi får göra det igen efterhand som de växer. Kan vara kul att se utvecklingen!

Nihao: Visst skulle du till Odensvi öf nästa vecka, var det måndag? Jag  förljer gärna med och det kanske är fler som vill. Vore ju kul att kolla runt på de olika och träffas där vi trivs bäst.

• Bezilia

Vi pratade ju om att ses på Odensvi på måndag. Då är det öppet för alla åldrar. Jag går gärna ytterligare någon dag så då kan vi ju testa något annat ställe. Vallby har ju för bebisar på torsdagar. Vad sägs om Odensvi på måndag och Vallby på torsdag?

För mig skulle det absolut funka att ha en grupp på facebook men jag antar att inte alla har Facebook och då blir det ju lite trist. Finns det inga andra ställen där man kan lägga upp en liknande grupp?

• Bezilia

När är du där imorgon? Jag måste ju ta reda på hur jag tar mig dit eftersom jag inte har bil... och har aldrig åkt buss här i stan... :) Men det vore trevligt att följa med!

• Bezilia

Jag inser att jag inte har hjärnan med mig just nu... På måndag ska vi iväg och fira att det var två år sedan vi träffades. Så det är ju ingen bra dag att gå till öppnis. Om vi inte ses vid 9 såklart för då hinner jag ju dit och hem innan Daniel är riktigt igång :) Så ska vi ses kl 9 när de öppnar? Eller om det är någon som vill gå dit på tisdag istället så följer jag med då!

Någon som ska ner till stan idag och har lust att ta en fika? Jag är lite rastlös...

• Bezilia

Förresten HippY: Är det helt förbjudet att ta med äldre barn när det är bebisdagar? Det borde det ju inte vara.. Om inte så kan väl Leah följa med på torsdag?

En annan sak... Onsdagen den 1/9 startar Sf barnvagnsbio och har det sedan onsdagar kl 11 ojämna veckor. Än är det inte bestämt vilka filker som visas. Någon som är sugen på att följa med?
    www.sf.se/barnvagnsbio

• Bezilia

Lady: Jag kommer ner till stan. Ska vi säga 13? och var?

• Bezilia

Vad sägs om fikan först så kanske vi kan locka Perni att stanna kvar till 13 och fika med oss. Vet inte vart det är bäst att fika med vagn...

• Bezilia

Lady: Det blir ju superbra! Vi ses där kl 13!

• Bezilia

Är det någon som har en sån där "mitt första år" bok/fotoalbum där man sätter in bilder och skriver ner när olika saker i utvecklingen hänt mm. Jag skulle helst  vilja ha en med söta förtryckta sidor men att man även kan sätta in helt tomma blad och skriva själ och sätta in bilder.

Dessutom pratade vi lite om fotoböcker igår när vi fikade. Är det någon som gjort fotobok och isåfall hur blev trycket och kvaliten och vad kostade det?

Shia: Vi har pratat om Odensvi på måndag eller tisdag, jag tycker tisdag så om det funkar för er andra så kan i kanske ta det? Dessutom Torsdag på Vallby!

Svar på tråden bf-juni västerås