bf-juni västerås
Idag har vi haft en superdag! Tove sov mellan 21.30 och 7 så vi fick ordentligtt med sömn. Sen har hon varit på strålande humör hela dagen! Vi var på kalas hos vänner vars dotter fyllde år. När jag skulle byta på Tove så busade vi lite och hon nästan kiknade av skratt! Så underbart!!!
Nu ikväll har hon dessutom rullat runt från rygg till mage! Först blev hon förbannad som bara den och sen låg hon och vred sig tills hon slutade på mage med ansiktet mot tvn! Jag älskade att titta på tv när jag var liten så hon har nog ärvt det från mig...Sen vände hon sig ytterligare två gångeroch jag fick det på film!
Jag tänkte att det kanske skulle passa med kl 11 på onsdag. Då behöver man inte komma igång så tidigt men ni som ska hämta på dagis hinner med iallafall. Jag fixar fika (äppelkaka, kanelbullar och hallonpannacottatårta, men om någon vill ta med så att vi kan göra smörgåsar så blir det lite lunchigare...bröd, skinka och ost skulle väl räcka...
Välkommen lille skrutten till vår tråd. Givetvis får även du komma på onsdag. Maila mig så skickar jag adress. Det gäller givetvis er andra med om någon inte har den.
Lady: vad kul att Frank gillade potatisen! Stora killen!
Jolins: Även vi hade lite strul när vi hade barnvakt förra veckan... Vi var och såg Sting i globen och jag gav Tove mat kl 17 innan vi åkte. Vi kom hem kl 00.30 och då sov hon men hon hade bara ätit 40 ml! Hon hade dock varit på bra humör så det gjorde trots allt inte så mycket.