bf-juni västerås
Marafara: 10.30 passar mig bra! Om du kann hämta mig här så vore det ju super! Har du min adress?
Marafara: 10.30 passar mig bra! Om du kann hämta mig här så vore det ju super! Har du min adress?
Det blir tyvärr ingen fika för oss idag. Tove är snorig och jag trodde att det skulle bli bättre till idag men så är det inte. Jättetrist men jag vill inte att hon ska smitta någon av de andra små. Hoppas att ni får supermysigt så ska vi försöka bli av med förkylningen tills på torsdag så att vi kan träffa er på Vallby då!
Hoppas att ni hade en riktigt trevlig fika hemma hos Perni. Var ni många där?
Vi har mest bara myst här hemma idag och peppar peppar så har Tove varit på riktigt bra humör idag. Hon är fortfarande lite snorig men förhoppningsvis ska vi kunna ta oss iväg till Vallby på torsdag.
Vi har börjat med babymassage som en del i nattningsrutinen. När det är dags att byta till pyamas så masserar Daniel med massage och Tove tycker att det är jättemysigt och bli lugn av det. Jag vet inte om det har med det att göra men de två kvällarna vi gjort så har hon somnat mycket lättare.
Lady: Vilka superbrabilder ni tog idag! Jättekul att Frank var så med på att bli fottad!
Detta är ju ingen tråd för politik och jag är inte heller så intresserad men jag kunde inte låta bli att dela med mig av den här länken. Vilken stjärna! Hahahahah!
Imorgon blir det Vallby för mig, Tove, Maria och Alice. Så vi ses där!
Idag har vi varit på önstas klädbytardag. Jag visste inte riktigt vad jag letade efter så det blev mest en massa rotande i högarna och jag tyckte inte att jag hittade så mycket speciellt. Men några bodies blev det iallafall. Någon som gjorde bättre fynd än jag?
Jag kommer till Vallby på torsdag. Det står uppskrivet som en stående punkt varje vecka.:)
Cissi: Vi brukar vara där runt 10 förkl 10.30 har de sångstund som är mysig.
ellan: Jag och Tove går på babysim men vi gåt nu och vår fortsättningskurs börjar v 44. Jag tror det är några ur vårt gäng som ska börja v 44. Hur som helst så älskar Tove att simma. Vi har gjort vår första dyk under vattnet och det går jättebra!
Öppnaförskolan i Vallby ligger i vallby centrum vid Ica och ingången är på baksidan.
Lille Skrutten: Vad ska skönt att lillkillen äntligen mår bättre! Det måste varit jättejobbigt när han mått så dåligt! Vad stark du har varit som orkat med! Hoppas att ni får njuta av er "nya" glada kille nu!
Här hemma har vi lite flaskträning och det går faktiskt inte överhuvudtaget! Tidigare har hon ju tagit flaska utan problem både med ersättning och mjölk men nu tvärvägrar hon och blir skitförbannad! Men vi kämpar på ... det är ju väldigt opraktiskt att inte någon annan än jag kan ge henne mat!
Vi ses imorgon på Vallby!
Angeni: Vi har försökt när hon varit hungrig men inte vrålhungrig... Tidigare tog hon flaskan utan att blinka så tekniken har det inte varit något fel på. Ja,ja vi kommer fortsätta tills hon ger sig...