Bezilla
Oj, ni har haft änglavakt! Chocken kommer sen, så var det för mig när allt var så dåligt med Loke. Man orkar när man måste orka och bryter ihop sedan när allt är ok, fast det kan ta ett tag. Bli inte förvånad om du sitter och gråter om ett halvår över hur otäckt det var nu.
Vi ringer inte sjukvårdsupplysningen, aldrig. Mitt förtroende för dem är lika med noll. De tycker aldrig att det är någon fara så det är bara att hoppa i skorna och åka till akuten direkt, hellre en gång för mycket än för lite. Hoppas din lilla sessa mår bättre snart och många kramar till dig!!
Mums: Vilka muppar!
HippY; Hoppas ni blir friska snart!!
För oss går det som vanligt.

Målaren som skulle kommit idag (och före det skulle kommit till helgen..) sa att han kanske kan dyka upp nästa vecka... Nix, vi målar själva, skiter i målaren. Jag har rollat väggar idag men är för osmidig för att göra något finlir, så alla lister är omålade och det ser allmänt.. ja illa ut men det blir gjort iallafall!
Rörmokaren hade inte varit där upptäckte jag när jag kom dit. Han var visst förkyld sa snickaren som inte vill lämna ut hans nr.. Man skulle kanske ha kunnat förvänta sig att rörmokaren talat om för oss att han inte tänkte dyka upp men nej, det funkar visst inte så.. Hur svårt kan det vara att skruva lite rör kors och tvärs tror ni..? Jag kanske borde försöka..?

Jaja, herre min je, aldrig mera hantverkare. Situationen är rent skrattretande. Hittils har ju varenda en visat sig ha en extremt intressant inställning till tid, ja utom elektrikern som hör och häpna kommer när han säger att han ska komma. Konstigt.
Ja, lite bitsk börjar jag känna mig måste jag erkänna.

Elektrikern säger att han blir klar med inomhusprylarna till på tisdag nästa vecka så vi får se, kanske lyckas även han visa att han är en hantverkare på riktigt..
Hoppas allt är bra med er alla!